    From: rs <n...@n...spam.com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: MAC co za i przeciw?
    Date: Mon, 13 Jul 2009 10:28:11 -0400

    On Mon, 13 Jul 2009 15:28:18 +0200, "Mikolaj Tutak"
    <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> wrote:

    >Zainstaluj sobie ten "Spellcheck" bo walisz takie byki, ze oczy bola i
    >jeszcze chcesz zrobic z tego cnote.

    owszem, robie bledy, wstyd mi za to i juz przeprosilem. nie mam
    zamiaru sie usprawiedliwiac, bo generalnie nie mam usprawiedliwienia,
    poza szybkoscia zycia, ktora zmusza mnie do takiego niechlujstwa.
    ty natomaist zastanow sie zanim cos napiszesz, bo oczy bola czytac i
    szkoda czasu, nie mowiac, ze twoj wtret jest zupelnie poza tematem
    grupy. <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski