  • Data: 2009-07-13 14:10:33
    Temat: Re: MAC co za i przeciw?
    Od: MK <u...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13.07.2009 rs <n...@n...spam.pl> napisał/a:

    > widocznie nieuwaznie czytasz ten watek, bo dostal ode mnie odpowiedz
    > 8 dni temu.

    Nie pisałem o odpowiedzi jako takiej tylko o rozsądnych argumentach.
    Albo faktycznie mi to umknęło albo nie napisałeś tam nic konkretnego.

    > wszystko u ciebie w porzadku? a o czym m.in. rozmawiamy przez ostatnie
    > pare dni?

    No właśnie - o czym? Bo mnie się jednak wydaje, że zalety Maca Pro to
    niezbyt znaczna część tego wątku.

    > np. pojawia sie ISA i jak masz jakis specyficzny kontroler zrobiony na
    > twoje prywatne zamowienie, to obecnie juz mozesz sobie go wsadzic w
    > buty. a szczegolnie dlugi jest zywot procesorow. <rs>

    To kupujesz płytę używaną. A model All-in-One wcale nie rozwiązuje tej
    kwestii tylko znacząco ją jeszcze pogłębia.

    --
    MK