  • Data: 2009-07-13 06:11:23
    Temat: Re: MAC co za i przeciw?
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jacek Kauch"
    >Przyznam, że zdałem się na Twoją inteligencję. Ale cóż... niestety, po raz
    >kolejny się zawiodłem.

    Och, och, och.

    >Łopatologicznie: czytając Twoją wypowiedź,
    >wypominałeś "rs" brak interpunkcji, polskich diakrytyków, myślałem, że sam
    >wzniesiesz się na szczyty stosowania zasad. A tu gafy w cytowaniu, pięć
    >wierszy cytowanego tekstu z czego istotny jeden, odpowiedzi zaledwie kilka
    >wyrazów. I tak wiele razy.

    O to robisz takie halo?
    Nie przesadzaj. Jakbym zostawił całą wiadomość, a dopisał jeno trzy
    linijki na końcu, miałbyś podstawy do marudzenia. A tak - bijesz pianę
    niepotrzebnie. Czasy modemów telefonicznych minęły bezpowrotnie. Wolę
    zostawić odrobinę więcej niż wyciąć za dużo, jak to niektórzy robią,
    żeby zgubić kontekst.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Such booboos are generally harmless, so keep
    .\....@e...eu.org.\.\. going.(TeX)