  • Data: 2009-07-10 01:23:03
    Temat: Re: MAC co za i przeciw?
    Od: MK <u...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09.07.2009 rs <n...@n...spam.pl> napisał/a:

    > a co cie obchodzi ile kasy mam ochote wydac. dla mnie kilkakrotnie
    > wiecej niz PC moze nie miac zadnego znaczenia. stac mnie na to,

    Nic mnie nie obchodzi ile kasy chcesz wydać, ale skoro intensywnie
    bierzesz udział w dyskusji o sensie zakupu Maka to wypadałoby podać
    jakieś rozsądne argumenty, a nie tylko wykrzykiwać, że ludzie są
    uprzedzeni do Apple.

    > kupuje. podoba mi sie wyglad, czuje sie komfortowo w systemie, mam
    > wszystkie programy, ktore sa mi potrzebne, mam bezproblemowe
    > przenoszenie projektow z kopa w domu do pracy i mam zapewnione
    > bezpieczenstwo, ktorego mi system na najpopularniejszych PCtach nie
    > zapewnia, mam niezly service i tech support w ramach opalconego
    > serviceu. jeszcze cos?

    Nie wiem, ja nie używam, ale nie wykluczam, że to coś może mieć jakieś
    ukryte zalety.

    > to masz gwarancje np. trzyletnia. chcesz dluzsza, tez nie problem.
    > niektore firmy na niektore produkty pozwalaja wykupic dowolnie dluga
    > gwarancje. po gwarancji, albo placisz za service albo oddajesz komus.
    > mozesz tez sprzedac na allegro. jest sporo rozwiazan tylko je trzeba
    > widzec.

    Ale to są zawsze dodatkowe koszty. Może są ludzie, którzy lubią ot tak
    wydawać pieniądze, ja tam truskawki cukrem sypię...

    > chocby ze zwyklej wygody. z niecheci do uzywania srubokreta. z faktu
    > nie posiadania takowego.

    Nie rozumiesz. Pisałem o ewentualnym braku możliwości. Czyżby wszyscy
    musieli myśleć tak jak Ty?

    > a bedziesz wiedziec jak juz bedzie mial 20%. <rs>

    Pewnie tak. Póki co sprawdziłem w ranking.pl popularność OSX - 0,36%.
    To mniej niż Linux. Więc chyba jeszcze trochę poczekamy.

    --
    MK