  • Data: 2009-07-10 05:50:55
    Temat: Re: MAC co za i przeciw?
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "rs"
    >co tak naprawde chcesz tutaj przekazac? ze makowkowcy w jakis sposoob
    >traca dodatkowo, podczas uzywania czy co?

    Łojezusmaria. Ale zauważyłeś, że przeszliśmy na dyskusję o notebookach,
    czy syndrom oblężonej twierdzy ci nie pozwala?

    >alez mozesz. znam takich, ktorzy mowia, ze holocoustu nie bylo, ze
    >zmiany klimatyczne to fikcja itp. trzeba miec jakis podstawy. jak na
    >razie jedynym argumentem przeciwko makowkom i to na polskim rynku jest
    >cena sprzetu (zostawie na razie ten koszt nie tylko finansowy, bo nie
    >wiem o co ci chodzi) jest cena. cala reszta jest leb w leb
    >porownywalna z odpowiednim sprzetem z rodziny PC.

    Misiek, obudź się. Dyskusję o macach zakończyliśmy parę postów temu.
    Teraz zajmujemy się kretyństwem stosowania laptopów stacjonarnie.

    >jest cos takiego jak balans, ktory sie powinno rozwazyc w takiej
    >dyskusji. wielki ekran nie jest mobilny. niektorzy spedzaja mase czasu
    >podruzujac chocby codziennie do pracy.

    Szkoda, że nie "wypodrużowali" się po słownik ortograficzny.
    Zważ, że pisałem o sytuacji, w której klaptop służy jako normalny
    stacjonarny komputer. Oczywiście, jeżeli ktoś naprawdę potrzebuje
    mobilności, będzie rzeczywiście wykorzystywał cechy laptopa. Ale nie o
    tym przypadku mówiliśmy.

    >dlatego skladasz sobie PCta, ale jakos nie masz problemu nazywac
    >glupim, to ze ktos uzyw alaptopa do pracy.

    Wiesz, może jednak naprawdę wróć do podstawówki i poucz się czytania ze
    zrozumieniem.

    >przeczytaj jeszcze raz. z wykonaniem, produkcja.

    Idź po słownik i zobacz sobie co to jest technologia.

    >oooo. argumenty sie skonczyly?

    Najwyraźniej, bo zacząłeś bełkotać bez ładu i składu.

    --
    \------------------------/ She was only the statistician's daughter,
    | http://epsilon.eu.org/ |