-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-f
or-mail
From: megrims <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: M550d - opinia
Date: Fri, 10 Aug 2012 16:03:59 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 24
Message-ID: <k034cf$lts$1@usenet.news.interia.pl>
References: <k0143q$8am$1@usenet.news.interia.pl> <1...@m...org>
<50250fb8$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: heh26.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1344607439 22460 79.187.111.26 (10 Aug 2012 14:03:59
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Aug 2012 14:03:59 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:14.0) Gecko/20120713
Thunderbird/14.0
In-Reply-To: <50250fb8$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 120809-0, 2012-08-09), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2463170
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-08-10 15:42, cef pisze:
> Myjk wrote:
>
>>> ale wyobrażam sobie sytuację, jak mamy
>>> rozgrzane turbo a tu start-stop nam wyłączy silnik.
>>
>> Sprawdziłeś empirycznie, czy gdybasz? Na logikę (a o jej brak
>> inżynierów nie posądzam) po pałowaniu turbo system start-stop nie
>> zadziała, dopóki turbawka nie osiągnie optymalnej i bezpiecznej
>> temperatury.
>
> Musi być wysoki próg zadziałania.
> Po jeździe autostradowej, przy zjeździe z autostrady droga
> podporządkowana - "start-stop" gasi na podjeździe.
> Chyba, że uznał, że wystygło, albo za zimne było.
> Ale raczej te systemy dziwnie obliczają, bo zimny silnik też gasi
> (minuta po dopaleniu na pierwszych światłach)
Środowisko najważniejsze. Chuj z kosztami dla środowiska, jakie
generuje wyprodukowanie nowej turbiny, utylizacja starej i wymiana
oleju. Ale te było wałkowane tu dziesiątki razy.
--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....
Następne wpisy z tego wątku
- 10.08.12 18:01 Cezary Daniluk
- 10.08.12 20:34 megrims
- 10.08.12 21:00 DoQ
- 10.08.12 21:11 megrims
- 10.08.12 21:13 DoQ
- 10.08.12 21:53 Karol Y
- 10.08.12 22:12 t?
- 10.08.12 22:26 megrims
- 10.08.12 22:35 t?
- 10.08.12 22:36 t?
- 10.08.12 22:39 DoQ
- 10.08.12 22:39 DoQ
- 10.08.12 22:41 DoQ
- 10.08.12 22:41 t?
- 10.08.12 22:43 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=