    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Łza się w oku kręci. XT
    Date: Thu, 31 Oct 2013 14:26:57 +0100

    Dnia 2013-10-31, o godz. 07:24:25
    Przemysław Ryk <p...@g...com> napisał(a):

    > Babcia - flasha na stronach to ja mam domyślnie ubitego
    > flashblockiem. W przypadku Chrome'a naprawdę wystarczy odpalić

    Niestety nie zawsze da rade zrezygnować z flasha - niestety. :-(

    > zakładkę z Facebookiem i ze dwa artykuły choćby z gazeta.pl. Nie
    > przeczę - Chrome jest szybki, zachowuje się znacznie żwawiej niż
    > Firefoks, ale z konsumpcją zasobów, to przegina.

    Chrome mnie zraził niepoprawioną przez kilka kolejnych wersji usterką
    zżerania pamięci. Przy domyślnej instalacji ładował się do pamięci przy
    starcie Windows. Po czym co kilkanaście sekund zabierał kolejny blok
    16kB. Gdy komputer pracował dostatecznie długo - alokował sobie całą
    dostępną pamięć i następnie zaczynał obciążać procesor. Zgłaszałem
    problem parokrotnie - i przez kilka miesięcy zero odzewu. wiec
    zrezygnowałem z Chrome.

    Zdrówko