    Date: Thu, 24 Oct 2013 17:48:51 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Łza się w oku kręci. XT

    W dniu 24.10.2013 15:49, BUNIEK pisze:

    > Ja zaczynałem od 286 fart był ze ktoś oddawał za cene XT (ale Commodorka
    > C64 trzeba było sprzedać - normalnie płakałem).
    >
    > Oj jak pomyśle "pierwsze kroki w IT" (Spectrum, timex 2048, Spectrum +,
    > commodore 116; +4; C16, 64, Atari 800XL 130XE 65XE) ja miałem C64 ale
    > pozostałe w kubie komputerowym oraz u znajomych oblatałem - Amiga i
    > Atari ST przeskoczyłem już i był świat PC - jak ktoś pisał z Herkulesem
    > długo bez HDD i blackoutem,

    Jak ja byłem zły na rodziców, że mi zamiast porządnego spectrum czy
    atari kupili takie jakieś badziewie na które gier nie ma (AT), ba - nie
    ma nawet joisticka.

    Kumple się ze mnie śmiali że komputer ma, ale nie może na nim nic zrobić.

    Dzisiaj to ja nawet nie wiem jak to można było joistickiem cokolwiek
    zrobić. To takie nieprecyzyjne.

    p. m.