  • Data: 2013-10-25 08:28:54
    Temat: Re: Łza się w oku kręci. XT
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Blocokut to OIDP 1989 a popularna zrobiła się rok-dwa później. Dla mnie
    > pierwsza poważna praca na PC to było ~1985-1986 roku i pakiet
    > Statgraphics. Potem zarabiałem z dziewczyną przepisując prace dyplomowe
    > w TAG-u a na wiosnę 1989 popełniłem na zamówienie pierwszą poważniejszą
    > baze danych w dBase III. ;-)

    Pierwsza robota na zlecenie to była animacja na czołówkę VHS przed filmem
    robiona na Amidze w Delux Paint klatka po klatce i potem zgrywana na SVHS i
    oddana do kopiowania :)
    Potem na PC/XT był jakiś edytor do DTP bo siedziałem w drukarni jakiś czas
    ale nazw softu teraz sobie nie przypomnę, wiem że drukowane były paczki
    popularnych a drukarenka mała na 5 osób i dwie maszyny do tego w przybudówce
    do bloku (jako ciekawostka w klatce obok wejścia do drukarni mieszkał
    Władysław Komar i robiłem mu wizytówki).