-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Luzy na drążku kierowniczym.
Date: Wed, 24 Nov 2010 00:02:14 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 21
Message-ID: <ichh5p$5p2$1@news.onet.pl>
References: <t...@4...com>
NNTP-Posting-Host: 83.142.222.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1290553337 5922 83.142.222.226 (23 Nov 2010 23:02:17 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Nov 2010 23:02:17 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
In-Reply-To: <t...@4...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2327962
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-11-23 23:35, jerzu pisze:
> Mam pewną wątpliwość co do układu kierowniczego. Opinie w internecie
> są różne.
> Otóż zauważyłem, że gdy ruszam drążkiem kierowniczym wokół jego osi,
> to ma on luz. Luz ten jest dość spory, większy jest wtedy, gdy auto
> jest na podnośniku. Czy taki luz powinien występować?
>
>
Tak. W większości przypadków drążek kierowniczy to tak na prawdę dwa
drążki - zewnętrzny, uznawany potocznie końcówką drążka i wewnętrzny,
który łączy końcówkę i maglownicę. Połączenie pomiędzy końcówką, a
drążkiem wewn. jest na gwincie, ale drążek wewnętrzny posiada również
przegub (najczęściej kulowy) - dlatego luz osiowy jest dopuszczalny, a
nawet wskazany, inaczej nie byłoby możliwości regulacji zbieżności już
po zamontowaniu końcówki.
Choć jak pamiętam z Corsy, to tam końcówka jest sztywna względem
przekładni - śruba rzymska.
--
Michał "HoMMeR" Paszek
hydrokomfort by Citroen Xantia
Następne wpisy z tego wątku
- 24.11.10 00:27 jerzu
- 24.11.10 07:36 Michał \"HoMMeR\" Paszek
- 24.11.10 09:54 Marquez
- 24.11.10 12:12 Yans van Horn
- 24.11.10 20:54 jerzu
- 24.11.10 20:55 jerzu
- 24.11.10 21:03 Artur Maśląg
- 24.11.10 21:56 Adam Płaszczyca
- 24.11.10 22:29 Michał \"HoMMeR\" Paszek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=