eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLuzy na drążku kierowniczym.Re: Luzy na drążku kierowniczym.
  • Data: 2010-11-24 21:03:47
    Temat: Re: Luzy na drążku kierowniczym.
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-11-24 20:54, jerzu pisze:
    > On Wed, 24 Nov 2010 12:12:04 +0100, Yans van Horn<y...@n...spam>
    > wrote:
    >>
    >> Cos chyba pokręciłeś. Co ma luz osiowy wspólnego z możliwością
    >> ustawienia zbieżności ?
    >> Zbieżność realizuję się na gwincie drążek-końcówka drążka - jakikolwiek
    >> luż jest niewskazany, ponieważ zmniejsza precyzcję układu.
    >
    > Drążek jest wkręcany/wykręcany w końcówkę drążka, więc musi się kręcić
    > wokół własnej osi. Tylko czy po skręceniu tego i zakontrowaniu
    > powinien się dalej dać obracać wokół własnej osi? Zagwozdkę mam, bo w
    > jednym się kręci, w drugim nie.

    Z tego co ja wiem, to luz między "drążkiem" a "końcówką drążka"
    (na części gwintowanej) jest niedopuszczalny po zakontrowaniu
    i nie ma prawa się kręcić. Może pracować na przegubie/bach,
    ale luzu tam być nie powinno. Oczywiście mogę o czymś nie wiedzieć...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: