eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLuzy na drążku kierowniczym. › Re: Luzy na drążku kierowniczym.
  • Data: 2010-11-24 12:12:04
    Temat: Re: Luzy na drążku kierowniczym.
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2010-11-24 00:02, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" wrote:
    > W dniu 2010-11-23 23:35, jerzu pisze:
    >> Mam pewną wątpliwość co do układu kierowniczego. Opinie w internecie
    >> są różne.
    >> Otóż zauważyłem, że gdy ruszam drążkiem kierowniczym wokół jego osi,
    >> to ma on luz. Luz ten jest dość spory, większy jest wtedy, gdy auto
    >> jest na podnośniku. Czy taki luz powinien występować?
    >>
    >>
    > Tak. W większości przypadków drążek kierowniczy to tak na prawdę dwa
    > drążki - zewnętrzny, uznawany potocznie końcówką drążka i wewnętrzny,
    > który łączy końcówkę i maglownicę. Połączenie pomiędzy końcówką, a
    > drążkiem wewn. jest na gwincie, ale drążek wewnętrzny posiada również
    > przegub (najczęściej kulowy) - dlatego luz osiowy jest dopuszczalny, a
    > nawet wskazany, inaczej nie byłoby możliwości regulacji zbieżności już
    > po zamontowaniu końcówki.

    Cos chyba pokręciłeś. Co ma luz osiowy wspólnego z możliwością
    ustawienia zbieżności ?
    Zbieżność realizuję się na gwincie drążek-końcówka drążka - jakikolwiek
    luż jest niewskazany, ponieważ zmniejsza precyzcję układu.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: