eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaLutownica 60W z kontrolą temperatury za mniej niż 30zł z wysyłką do domu? › Re: Lutownica 60W z kontrolą temperatury za mniej niż 30zł z wysyłką do domu?
  • Data: 2011-09-16 08:50:01
    Temat: Re: Lutownica 60W z kontrolą temperatury za mniej niż 30zł z wysyłką do domu?
    Od: "Chłopski Filozof" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl> napisał w
    wiadomości news:4e70a56e$1@news.home.net.pl...

    > Do tej chwili myślałem, że lutownice albo mają regulację temperatury, albo
    > nie mają żadnej regulacji.

    Przecież każda lutownica (nawet taka ze sklepu WszystkoPoDwaPięćdziesiąt) ma
    zaawansowany
    sterownik temperatury - jest nim człowiek który jej używa ,z tym że nie
    wszyscy używacie wiedzą że mają tą funkcjonalność . Dzięki zaawansowanej
    sieci neuronowej , którą mam zaimplementowaną od urodzenia, odkryłem w wieku
    lat kilkunastu ,że jak wysunąć grot z grzałki, jej końcówka jest zimniejsza.

    I już tak od lat kilkudziesięciu wsuwam i wysuwam groty i dobieram rodzaj i
    grubość cynowo-ołowiowego drucika, w zależności od tego co i jak lutuje, a
    wszystkie wynalazki typu CuriePointReg , czy SuperProcessorTempControll z
    migającymi diodkami, czy wyświetlaczami leżą sobie odłogiem ,bo po dłuższym
    intensywnym użytkowaniu ,coś się w nich zawsze spier...zepsuło. A u mnie za
    sprzężenie zwrotne robi wygląd grota , kolor cyny , zapach i intensywność
    dymu z kalafonii, a to zawsze działa.

    Bo tak to już jest ,że nawet na Stradivariusie muzyk bez słuchu nutki
    czysto nie zagra , a dobry skrzypek to nawet na jednej strunie rozpiętej na
    klepce parkietowej koncert taki potrafi zagrać ,że dech zapiera.

    ;-)

    --
    W.B.
    Bywa, że BARDZO MĄDRY CZŁOWIEK jest dla nas nie zrozumiały.