  • Data: 2011-11-07 19:01:53
    Temat: Re: Lutownica
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-07 19:46, Piblokto pisze:

    > W pełni się zgadzam. Dla mnie plusem Solomona jest bardzo wydajna, jak
    > na tę klasę, stabilizacja temperatury. Mimo, że te stacje nie wyglądają
    > nowocześnie, a i kabel elastycznością nie dorównuje nawet w ćwierci temu
    > z Wellerka, to dobra stabilizacja i dostępność części, sprawia, że
    > warto je polecić.

    Ja także mogę polecić Solomona. Mam SL-10, nie ma wyświetlacza itp, ale
    się sprawdza. Modele z wyświetlaczem też są, ja jedynie chcę pochwalić
    firmę ;). Nie odczułem żadnych problemów z nią, poza tym, że rozgrzewa
    się dosyć wolno w porównaniu do Wellera itp. Ale mam kolegę, który
    korzysta z kolby Wellera i grotów z termostatem i lutował swego czasu
    moją SL-10 i był zadowolony, mówił, że nie czuje tego, że lutuje na
    rzekomo słabszym sprzęcie. Na allegro dostaniesz mnóstwo grotów do tego.
    Jeden minus - system wymiany grotów wymaga odkręcania METALOWYCH części,
    przez co źle się wymienia groty "na gorąco"... Ale z użyciem szczypców
    się da, trzeba tylko uważać żeby sobie nie zrzucić na jajka rozgrzanej
    części ;)...

    Konop