  • Data: 2011-11-08 00:41:28
    Temat: Re: Lutownica
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kochani - nie zrozumieliśmy się. Napisałem wyraźnie: "Poszukuję TANIEJ
    > i dobrej lutownicy do okazjonalnego lutowania". Czegoś, co zastąpi mi
    > lutownicę na takim poziomie:
    > http://allegro.pl/lutownica-pistoletowa-30-130w-zoba
    cz-i1916534542.html

    > Rozumiem Wasze dobre chęci ale pojawiające się propozycje dotyczyły
    > albo sprzętu, którego łatwo i szybko nie kupię albo sprzętu
    > wielokrotnie droższego od wskazanego.
    >
    > Miałem nadzieję, że spotkam tu kogoś, kto chińszczyzny naprawdę
    > używał i może autorytatywnie potwierdzić jej jakość lub jej brak.

    No więc ja się przesiadłem z takiej samej pistoletowej na
    http://allegro.pl/stacja-lutownica-z-termostatem-150
    -600c-zd98-i1881301300.html

    Jest tania, ma regulację i podpórkę. Wystarcza. Wady to relatywnie
    sztywny kabel, brak stablilizacji temperatury, więc z czasem temperatura
    "płynie" w górę. (chociaż przy rozkręcaniu oidp (dawno to było)
    znalazłem coś wyglądającego na termoparę przy grocie).

    Lutowało się nią całkiem dobrze jak na cenę, dopiero elementy w okolicy
    603 zaczynały być problematyczne. Teraz pracuję na pożyczonym od
    posiadacza wellera elwiku i jest to inna jakość, ale nadal tą
    chińszczyznę mogę polecić na początek/do sporadycznego użytku (Ci którym
    ją poleciłem do tej pory nie narzekali.).

    Michoo