  • 11. Data: 2010-12-22 19:38:34
    Temat: Re: Lustrzanka do 3400zł
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > @Krasnal , @mt , @MariuszM - Wielkie dzięki za porady. Obym dobrze wybrał.
    > i takie małe pytanko : Jak się układa współpraca szkieł niezależnych
    > producentów z lustrzankami Canona i NIkona? (W Internecie krąży wiele
    > opinii jakoby Canony w tandemie właśnie z tymi szkłami miały problemy z
    > autofocusem) - Czy ktoś z was miał podobne problemy ??

    W Canonie można jednym klikiem z RAWów usuwać aberrację chromatyczną
    (fioletowo-czerwone poświaty), ale tylko przy oryginalnych obiektywach.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 12. Data: 2010-12-22 19:41:25
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Ja wybrałbym któregoś Nikona. D90 jest bardziej funkcjonalny (dwa
    > pokrętła,
    > solidna budowa, większy i jaśniejszy wizjer)

    Żeby było jasne: wizjer Nikona nie jest większy ani jaśniejszy od Canona
    550D, tylko od drugiego Nikona :)

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 13. Data: 2010-12-22 19:45:10
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Witam,
    > Bardzo proszę o poradę w kwestii zakupu lustrzanki. Zastanawiałem się nad
    > Canonem 500d/550d albo nikonem d90, ewentualnie jeszcze nikonem d5000.
    > Puszkę kupowałbym z kitowym obiektywem - na razie do nauki. Później kupno
    > obiektywów zależnie od tego co mi się podoba bardziej(może jakieś MAKRO
    > albo fotografia zwierząt).

    Ja miałem Canona 400D, 450D, teraz mam 550D i jestem bardzo zadowolony.
    Zdjęcia w pełnej rozdzielczości są zadowalająco ostre, wyświetlacz ma bardzo
    wysoką rozdzielczość i jest świetny, no i kręci filmy w pełnej
    rozdzielczości HD, 25klatek lub w rozdzielczości 1280x720 50 klatek na
    sekundę co pozwala tworzyć filmy w lekko zwolnionym tempie bez utraty
    płynności.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 14. Data: 2010-12-22 21:53:39
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Dnia Wed, 22 Dec 2010 20:41:25 +0100, =Marcos= napisał(a):

    > Żeby było jasne: wizjer Nikona nie jest większy ani jaśniejszy od Canona
    > 550D, tylko od drugiego Nikona :)

    Z tego co mi wiadomo, to D90 ma jaśniejszy i większy wizjer od Canona 550D
    i Nikona D5000. Te dwa ostatnie aparaty mają podobne wizjery, mniejsze i na
    lustrach a nie na pryzmacie jak D90.

    --
    Krasnal...

  • 15. Data: 2010-12-26 21:03:29
    Od: "SYNEK" <h...@W...pl>

    Ja bym dozbieral i kupil D300s. Wczesniej mialem D5000 i roznica w jakosci
    (wszystkiego) jest po prostu porazajaca :) Pewnie zaraz bede zakrzyczany ale
    ja wiem swoje :-P Nie wymienie mojego D300s na zadne inne cuda :P Moze za
    5-6 lat pomysle o zmianie :P

  • 16. Data: 2010-12-26 22:20:29
    Temat: Re: Lustrzanka do 3400z?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2010-12-26 22:03, SYNEK pisze:
    > Ja bym dozbieral i kupil D300s. Wczesniej mialem D5000 i roznica w jakosci
    > (wszystkiego) jest po prostu porazajaca :)

    Zwłaszcza w zdjęciach :)

    --
    pozdrawia Adam
    /postawmy pomnik papieża Polaka w każdej polskiej wsi!/

  • 17. Data: 2010-12-26 23:11:48
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    > Witam,

    > Bardzo proszę o poradę w kwestii zakupu lustrzanki. ...................
    Puszkę kupowałbym z kitowym obiektywem - na razie do nauki.

    Kup świetną puszkę do nauki, jak właśnie chcesz - Nikona 3100 z obiektywem 18-
    105.
    Cokolwiek teraz kupisz to i tak za 3 lata będzie stare. Z tym aparatem masz
    najmniej strat a zdjęcia będą świetne jak się nauczysz.
    Z tym aparatem można stosować tylko obiektywy AF-S tzn z własnym napędem. Ale
    obecnie jest ich tyle że brak napędu AF-S w puszcze nie ma znaczenia dla
    początkującego fotografa.
    Życie jest ciężkie, Nie wpędzaj się w koszty. Nikon 3100 będzie akurat (ale
    nie Nikon 3000 nie daj Boże)

  • 18. Data: 2010-12-27 17:26:34
    Od: darzur <z...@g...skasujto.com>

    On Tue, 21 Dec 2010 21:18:04 +0100, Zajcev666 <b...@w...pl>
    says...

> [...]
    > obiektywów zależnie od tego co mi się podoba bardziej(może jakieś MAKRO albo

    Być może zabrzmię trochę archaicznie, ale ja odradzam zakup aparatu z
    kitem. Polecałbym Nikkora 35 1.8 i do tego jakąś niedrogą puszkę wg.
    uznania. Sam zaczynalem od stałek, później przeszedłem na zoomy i
    ostatnio znowu wracam do stałek. Zoom tak naprawdę nie daje wiele więcej
    niż stałka a często zwalnia z pomyślenia nad kadrem. Ze stałką jako
    bonus masz światło 1.8 i jakość obrazka jakiej prawdopodobnie nie da Ci
    żaden zoom w budżecie który zakładasz na całość.

    --
    Pozdrufka,
    Żurek GG# 371288

  • 19. Data: 2010-12-29 06:25:48
    Od: Bogdan <k...@w...pl>

    On 21 Gru, 21:18, "Zajcev666" <b...@w...pl> wrote:
    > Witam,
    > Bardzo prosz o porad w kwestii zakupu lustrzanki. Zastanawia em si nad
    > Canonem 500d/550d albo  nikonem  d90, ewentualnie jeszcze nikonem d5000.
    > Puszk kupowa bym z kitowym obiektywem - na razie do nauki. P niej kupno
    > obiektyw w zale nie od tego co mi si podoba bardziej(mo e jakie MAKRO albo
    > fotografia zwierz t).
    > Z g ry dzi kuj

    rozważ sony A55V z kitem - nie będziesz żałował - body najlepsze w tej
    cenie - obiektyw na początek może być później stałka
    lub sony A33 z tamronem 17-50 - tutaj duużo lepszy jasny obiektyw
    wiem że to nie aparat na xxxON ale bije inne NOWE w tej cenie !!!!

  • 20. Data: 2010-12-29 09:15:55
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2010-12-29 07:25, Bogdan pisze:
> [...]
    > lub sony A33 z tamronem 17-50 - tutaj duużo lepszy jasny obiektyw
    > wiem że to nie aparat na xxxON ale bije inne NOWE w tej cenie !!!!

    Bije firmowym paskiem? :) Bo jakoś wszystko ma w sam raz, czyli nic
    szczególnego... O, cena - ta jest szczególna.

    --
    pozdrawia Adam