  • 151. Data: 2010-02-11 22:57:29
    Temat: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 23:19:27 +0100, de Fresz napisał(a):

    > Ciekawe, w swoim otoczeniu mam w sumie bo ja wiem, z 15 iPhonów, może
    > nawet więcej, są tam sztuki z każdej generacji. Żaden jeszcze nie padł.
    > A nie, przepraszam, jeden trafił do serwisu po niefartownym spotkaniu z
    > betonem, poprzedzonym 2 metrowym lotem - działał, ale ekran pękł i stał
    > się półużyteczny. Jako kontrprzykład mógłbym dać stertę służbowych
    > Nokii z serii średnich tzw. biznesowych, których padło naście na
    > kilkadziesiąt (w tym niektóre dosłownie się rozpadły - np. 6230 czy
    > E50). No i?

    No i co kto lubi. Ja po swoich doświadczeniach z iPhone będę się od nich
    trzymał raczej z daleka. Chyba, że mnie czymś przekona do siebie, ale na
    razie niczym nie zdołał.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 152. Data: 2010-02-12 11:43:42
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-02-11 23:03, Jester pisze:

    > Nie zapytam. Tyle, że Youtube odchodzi powoli od flasha, więc coś jednak
    > jest na rzeczy (niekoniecznie iPad). Jak faktycznie html 5 wejdzie po
    > strzechy - to może się okazać, że krakanie Jobsa nie było wcale krakaniem.

    Ten nowy kodek zarzyna Core Duo ;) to na pewno nie jest kierunek Jobsa.
    Zresztą jedynym uzasadnieniem braku flasha w iPad są problemy w
    wydajności urządzenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 153. Data: 2010-02-12 18:03:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > W poście <hl1rar$j9h$1@news.onet.pl>,
    > Marek Dyjor nabazgrał:

    > Jedyne czego to dowodzi, to to, że Ty nie masz dobrego powodu
    > by kupować od Apple. Dla niemałej grupy ludzi OS X proponuje
    > zestaw narzędzi, którego nie ma nigdzie indziej. A nawet gdyby
    > obniżyć odrobinę wymagania, to się okazuje, że za Microsoftowy
    > odpowiednik oprogramowania, które Apple daje za darmo, trzeba
    > doliczyć do ceny zestawu 4000pln...

    buachachacha... :)

    napieram wymieniaj te super darmowe programy warte 4000 które dosieję wraz
    OS X :)

  • 154. Data: 2010-02-12 18:15:23
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    de Fresz napisał:
> [...]
    > Nokii z serii średnich tzw. biznesowych, których padło naście na
    > kilkadziesiąt (w tym niektóre dosłownie się rozpadły - np. 6230 czy

    Udział Nokii w rynku telefonów komórkowych jest kilkadziesiąt razy
    większy niż Apple'a. Nawet przy tym samym poziomie awaryjności dane
    z serwisów w liczbach bezwzględnych będą takie jak napisałeś.

    m.

  • 155. Data: 2010-02-12 18:46:07
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hl4556$c0k$1@news.onet.pl>,
    Marek Dyjor nabazgrał:

    > buachachacha... :)

    Czemuż zawdzięczamy ten wybuch?

    > napieram wymieniaj te super darmowe programy warte 4000 które dosieję wraz
    > OS X :)

    Ależ proszę:
    Apple: Xcode - 0 zł
    Microsoft: Microsoft Visual Studio Pro 2008 Win32 English BOX - 4 099 zł
    (różne wersje są w cenach 1500 - 12800 zł, wybrałem ,,normalną'' - tą której
    sam używałem)

    Nic nadzwyczajnego - ot narzędzia pracy dla typowego szaraczka. Bo to,
    co mnie skłoniło do OS X, pod Windows jest po prostu niedostępne (acz
    da się mieć ,,na PC'', ale nie jendocześnie, pod dwoma różnymi systemami
    nie będącymi Windows).

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Spam na Joggerze

  • 156. Data: 2010-02-12 22:44:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 8 Feb 2010, J.F. wrote:

    > Z rok temu szukalem - suwakow juz nikt nie robi, az mnie zaskoczylo.

    NIKT? To zaskakujące. Nisza znaczy jest - jakiś model "czerwone
    Ferrari" dla snobów, z podpisem jakiegoś znanego matematyka by
    się zdało... ;)

    pzdr, Gotfryd
    (w posiadaniu suwaka albo i dwu, tylko nie wiem gdzie schowane)

  • 157. Data: 2010-02-13 00:20:43
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-02-12 19:15:23 +0100, Mikolaj Machowski <m...@w...pl> said:

    > Udział Nokii w rynku telefonów komórkowych jest kilkadziesiąt razy
    > większy niż Apple'a. Nawet przy tym samym poziomie awaryjności dane
    > z serwisów w liczbach bezwzględnych będą takie jak napisałeś.

    Ale ja nie pisałem o danych z serwisów, tylko obserwacji otoczenia -
    znajomi + służbowe komórki w firmie.

    de Fresz

  • 158. Data: 2010-02-13 08:42:16
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    de Fresz napisał:

    > Ale ja nie pisałem o danych z serwisów, tylko obserwacji otoczenia -
    > znajomi + służbowe komórki w firmie.

    Nadal to będzie o wiele większy udział w "rynku". Dodaj do tego, że
    telefon za złotówkę czy służbowy traktuje się trochę inaczej niż
    prywatnego "smartphone'a".

    m.

  • 159. Data: 2010-02-13 23:24:28
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-02-13 09:42:16 +0100, Mikolaj Machowski <m...@w...pl> said:

    > Nadal to będzie o wiele większy udział w "rynku".

    Co by w tym momencie dowodziło podejścia Nokii "robimy dużo, więc się
    nie przykłądamy i jakość jest gówniana".

    > Dodaj do tego, że
    > telefon za złotówkę czy służbowy traktuje się trochę inaczej niż
    > prywatnego "smartphone'a".

    - nie każdy tak robi
    - u tych samych osób inne modele trzymały się znacznie lepiej
    - ze 4 iP są służbowe.

    de Fresz

  • 160. Data: 2010-02-14 09:14:33
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    de Fresz napisał:

    > Co by w tym momencie dowodziło podejścia Nokii "robimy dużo, więc się
    > nie przykłądamy i jakość jest gówniana".

    Czyli przykładają się tak samo jak Apple.

    m.
    --
    In Googlis non est, ergo non est.