  • Data: 2010-02-08 22:16:49
    Temat: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Od: "Norbert" <...@h...spam> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak wolisz używać jednak kartki papieru to Twoja sprawa. Osobiście od lat
    > nie miałem papierowego kalendarza, listy notatek czy to-do. Po prostu
    > denerwują mnie i wiecznie się walają.

    Ojej, no mowie, ze moj palmtop dziala od 6 lat, nawet nie bylo sensu go
    zmieniac, bo mam sentyment i dziala.

    > Pokaż mi jednego tak dobrze wykonanego netbooka za 900zł. Ma być tak
    > cienki, mieć taki ekran, dysk ssd, zero plastiku.

    Czyli jednak lans ponad funkcjonalnosc? Mozna i tak. Kierunek jest dobry,
    szkoda ze nie rozwijaly sie takie urzadzenia, przyklad starego SIMpada,
    ktory gdyby sie rozwinal to z lepszym procesorem i gniazdem na jakies
    nosniki pamieci, lub dyskiem SSD bije tego ipada bezapelacyjnie. W zasadzie
    kazdy dzisiejszy palmtop ktory mozna kupic za 1000 zl, a ma modul gsm, gps,
    wifi powiekszony do rozmiarow ekranu o przekatnej 10cali z rozdz 1024x768 i
    w cenie do 1500 biore. Nie musi byc cienki (technologia na to pozwala od
    dawna). Ipad i tak nie jest maly, wiec do kieszeni jak palmtop nie wejdzie,
    jego cienki wymiar niczego nie zmienia , chyba ze daloby sie go zwinac :)