  • Data: 2009-06-15 07:53:31
    Temat: Re: Lustro czy kompakt?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    b...@n...pl pisze:

    > Po pierwsze w tej chwili kompakty są ułomne i pewnie długo jeszcze będą
    > ułomne. Dlaczego? Nie chodzi o wielkość matrycy nawet, szybkość reakcji,
    > w lustrzance włączam ją, naciskam spust i robię zdjęcie. W pół sekundy
    > od włączenia mogę mieć zdjęcie na ekranie, ale to nie jest główna
    > ułomność kompaktów, najgorsze jest to, że producenci traktują
    > użytkowników kompaktów jako kretynów. Zidiociałych kretynów, debili.
    > Często jest tak, że w trybie manualnym nie można ustawić parametrów
    > zdjęcia, bo aparat k.. wie lepiej.

    To nie kupuj kompaktów z najniższej półki. One z założenia są
    idiotoodporne. W moim Fuji A100 tryb M nazwałbym okrojonym trybem P :P
    Natomiast w Canonie A640 mogę ustawiać parametry jak chcę (w zakresie
    możliwości aparatu oczywiście). W Canonach serii G też, sądzę, że w
    innych zaawansowanych aparatach także. Ba, nawet w Canonie A720IS masz
    tryb M i możesz dowolnie ustawić parametry, chociaż wybór przysłon jest
    niewielki. Jak jest w nowszych produktach Canona - nie znam, nie wiem.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.