  • Data: 2009-06-15 07:29:42
    Temat: Re: Lustro czy kompakt?
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej S. napisał(a):

    > Wydawało mi się, że właśnie pytał o aparat do zdjęć do kieszeni.
    >
    > Co do precyzji - nie ma precyzyjniej niz podkrasc sygnal z matrycy.
    > A to nie lustrzanka. Jeszcze nie dzis, ale jutro zgodzimy sie,
    > gdzie jest miejsce lustrzanek.
    >
    > Komfort - jak mozna zachwycac sie kłapiącym lustrem? To techniczna
    > piaskownica, półśrodek, dinozaur skazany na wymarcie.
    >
    > Oj, pojechałem ... Jak na dzisiaj to lustro (jeszcze) moze byc.

    Po pierwsze w tej chwili kompakty są ułomne i pewnie długo jeszcze będą
    ułomne. Dlaczego? Nie chodzi o wielkość matrycy nawet, szybkość reakcji,
    w lustrzance włączam ją, naciskam spust i robię zdjęcie. W pół sekundy
    od włączenia mogę mieć zdjęcie na ekranie, ale to nie jest główna
    ułomność kompaktów, najgorsze jest to, że producenci traktują
    użytkowników kompaktów jako kretynów. Zidiociałych kretynów, debili.
    Często jest tak, że w trybie manualnym nie można ustawić parametrów
    zdjęcia, bo aparat k.. wie lepiej. Chcę mieć czas 1/160 i przysłonę 8,
    aparat mówi, ok, czas 1/160, ale jest ciemno i masz przysłonę 2.8. I
    można mu skoczyć. Większość tańszych kompaktów to jest robienie w
    bambuko klientów. Elektroniczny zoom, elektroniczna stabilizacja. Czyli
    udajemy, że nasz aparat jest lepszy, ale że masz gorsze zdjęcia to twój
    problem. Na razie nie zanosi się na zmianę trendu i klienci będą nadal
    traktowani jak imbecyle, niestety przenosi się też to do niższego
    segmentu lustrzanek. Ustaw sobie co chcesz, ale to MY wiemy jak jest
    lepiej.

    wer