  • Data: 2009-06-14 00:20:35
    Temat: Re: Lustro czy kompakt?
    Od: Kaiko <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    lukas&karo wrote:
    > Proszę o pomoc: poszukuję aparatu dla amatora do zdjęć z wakacji,
    > imprez rodzinnych, takich amatorskich sesji itp. Co wybrać? Kompakt
    > Canon SX10 IS czy lustro Olympus e410 dualkit z dodatkowym obiektywem
    > 40-150 mm f 4-5,6. Cena prawie ta sama.

    Pytasz co lepsze do fotografii? Oczywiście że lustro - bez dyskusji. Ja
    wiem, że ludzie patrzą przez pryzmat braku umiejętności. Uwierz mi że
    obsługa takiego aparatu to maksymalnie jeden dzień. To nie jest maszyna
    hokus-pokus jak się niektórym wydaje, tylko zwykłe urządzenie dla ludzi.
    Fotografia jest dla wszystkich którzy chcą. Pozatym nawet jeżeli masz
    zamiar robić bezmyślne pstryki to lustrzanka i tak się lepiej sprawdzi
    (pod każdym względem). A jeżeli zaczniesz się w temat fotografii
    zagłębiać to szybko zaczniesz osiągać coraz to lepsze efekty, a przy
    kompakcie jedyne czego się dowiesz to tego, że źle zrobiłeś, że nie
    wziąłeś lustrzanki.

    Kaiko

    fotograficznie: http://kajetan.mastela.com
    po godzinach: http://kaiko.pl