  • Data: 2011-09-12 17:43:03
    Temat: Re: Luserzy Elekrody.
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11-09-2011 o 23:14:43 Robert Zemła <m...@g...com> napisał(a):

    > W dniu 11-09-2011 13:24, janusz_kk1 pisze:
    > ... A tak w ogóle to poziom nauczania
    >>
    > Studia? Dzisiaj prawie każdy ma "studia" :-)
    Miałem na myśli prawdziwe studia a nie te nasze które za kasę przepychają
    na następny semestr.

    > Problemem jest likwidacja średnich szkół technicznych. Faktycznie
    > idziemy w kierunku USA...

    No właśnie, poza tym jakość tych szkół spadła drastycznie, podam przykład,
    parę lat temu studiowałem informatykę, był tam też przedmiot pt
    elektronika,
    profesor w porzadku gość dał szansę tym po technikach elektronicznych
    że jak pokażą dyplomy z co najmniej 4 to im odpuści egzaminy z elektroniki,
    no i jest już po zaliczeniu, wpisuje oceny i podchodza do niego
    'elektronicy',
    i cos tam gadali że w końcu jednego z drugim zapytał o nogi tranzystora
    biopolarnego(nazwy),
    no i okazało się że trafił na dwóch takich 'elektroników' co nic nie
    umieli,
    zresztą potem się okazało że reszta też nie była lepsza :) ja się śmiałem,
    bo jako
    amator wiedziałem więcej od nich :) Takich to 'elektroników' wyprodukowały
    nam technika, rzecz się działa w 2004 roku.

    --
    Pozdr
    JanuszK