    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Lupa nagłowna
    Date: Wed, 18 Apr 2012 22:43:18 +0200

    Dnia 18-04-2012 o 22:19:25 napisał(a):

> [...]
    -3-5x-lekka-i2253460596.html

    > To może coś takiego:
    >
    > http://allegro.pl/lupa-lupka-jubilerska-zegarmistrzo
    wska-7x-i2269995285.html
    Dobre żeby coś obejrzeć ale do montarzu się nie nadaje, ja kupiłem sobie
    taką lampkę
    http://www.nowyelektronik.com.pl/searchsklep.php?mod
    e=opis&nr=56436&Lupa%20war.z%20pod%B6w.%20SJ-082%20%
    20-%3E5927%20IVOR&nadkat=&kat=NARZ%CADZIA&nazwa=Lupy
    któa ma całkiem niezłą soczewkę a że jest duża to i pole widzenia spore,
    dzieki pantografowi
    nie blokuje ruchów przy płytce, no i cena znośna.

    --
    Pozdr
    JanuszK