  • Data: 2012-04-18 22:54:51
    Temat: Re: Lupa nagłowna
    Od: sundayman <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zamiast zawracać sobie głowę gównem idź do normalnego okulisty i na badaniu
    > powiedz że potrzebujesz okulary co będą powiększały. Dobierze Ci soczewki, jak
    > masz jakieś inne wady typu astygmatyzm to skoryguje, dobierze do rozstawu
    > oczu. Stówkę za takie rowery w najtańszej oprawce zapłaciłem.

    No tak, ale jeśli chodzi np. o montaż PCB, to trzeba co chwilę przenosić
    wzrok poza pole robocze, i wtedy powiększenie będzie utrudniać.
    Wyobrażam sobie, że te chińskie czapeczki z soczewkami mają przynajmniej
    tą zaletę, że w razie potrzeby unosisz nieco głowę, i może patrzeć pod
    nimi, bez powiększenia.
    Albo jednym ruchem odchylić soczewkę.

    Ze zwykłymi okularami będzie większy problem...

    A brnąc dalej w temat - wziąć "mikroskop" na USB, postawić sobie przed
    nosem monitorek ?

    http://www.youtube.com/watch?v=mOOEGF7qvB4

    Ktoś kombinował coś takiego ?