  • 31. Data: 2009-03-05 07:16:29
    Temat: Re: Lumix G1 w dwupaku? Widzieliscie moze jakies promocje?
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 4 Mar 2009 23:16:00 +0000 (UTC), m...@a...net.pl wrote:
    > (1) Albo w sciane, ale zrezygnowac z koloru, i zalozyc ze zdjecie
    > bedzie monochromatyczne.

    Zrobic w RAW: uda się wyprostowac -- ok, nie uda się -- mozna zdjac kolor.

    > (2) W niektorych zadkich sytuacjach oswietleniowych mozna skierowac
    > lampe na kablu / lampe z fotocela we wlasna biala podkoszulke.
    > (patent kolegi, ja osobiscie nigdy nie probowalem)

    Ja kiedys na imprezie na powietrzu rozpraszalem o przysypiajacego kolege
    siedzacego obok mnie ;) W/w dosc konkretnie się obudzil, a foto wyszlo ok
    (chociaz suwaczki od white temp i tint w wołarce do rawow byly w takich
    miejscach gdzie ich wczesniej nie widywalem :D)

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 32. Data: 2009-03-05 07:26:54
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    Paweł W. napisał(a):

    > O jak starych myślisz? Bo ja słyszałem o takich z klatą 24x36mm ;)

    Chyba raczej 24 * 16. Jak film idzie w pionie, to tak wychodzi.

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 33. Data: 2009-03-05 09:23:57
    Od: grzybu <s...@s...sp>

    Dnia 2009-03-04, śro o godzinie 19:52 +0100, Maciek pisze:
> [...]
    nic_g1_fd_lens.html

    > Cześć!
    > Podziel się później informacją, czy zadziała to magiczne powiększanie
    > obrazu przy ostrzeniu manualami. Myślę, że nie powinno, bo ręczne
    > kręcenie pierścieniem musi coś przekazywać do korpusu. To chyba jest
    > przyszłość - dla jakiegoś dandeliona :-) Naciśniesz przycisk na
    > przejściówce i masz powiększenie. Tak mi sie wydaje a czekam na test.
    > Maciek

    Z tego co wyczytałem na forum panasonica, powiększenie można włączyć
    samemu kiedy się chce. W ten sposób używanie manualnych szkieł z G1 jest
    całkiem przyjemne. Zresztą mnóstwo ludzi tak robi.

    --
    Pozdrowienia
    Grzegorz Rakoczy

  • 34. Data: 2009-03-05 19:55:29
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marek Wyszomirski pisze:
    > Mam obawy, że nie ma się na co napalać - i to nie ze względu na pole
    > widzenia. Oko ludzkie przy ruchomych obrazach jest znacznie mniej wyczulone
    > na wszelkie nieostrości i zniekształcenia obrazu niż pzry ruchomym - i
    > sądzę, ze producenci obiektywów to wykorzystywali. Zoomy o znacznej
    > krotności upowszechniły się w amatorskich kamerach dużo wcześniej niż w
    > fotografii - i chyba nie bez przyczyny.

    He, kiedyś na grupie video chyba napisałem o znacznie lepszej jakości
    filmów z jakiegoś kompaktu w stosunku do amatorskich kamer pod względem
    szczegółowości obrazu i zostałem wyśmiany.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 35. Data: 2009-03-05 20:01:32
    Od: Marek G <m...@g...pl>

    Thu, 5 Mar 2009 06:58:56 +0100, "Jakub Jewuła"
    <b...@s...com.pl> pisal(a):

    >Co masz do sprzedania? ;)
    >Narazie kupilem 70-150/4 i planuje 50/1.8.
    >Moze jakies macro <> 100mm i pierscienie posrednie.

    Cze,

    Co tak skromnie? 50/1.8 a fuj.
    Zobacz jakby toto wyglądało z moim mieszkiem? Nie używam dla jasności.
    http://marek_pk.republika.pl/nasp/FLM_100_4_05.jpg

    I dlaczego zdradzać vivi s1 70-210/3.5 mark 1 dla jakiegoś badziewia
    70-150?

    --
    Pozdrawiam - Marek

  • 36. Data: 2009-03-06 07:02:18
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > http://marek_pk.republika.pl/nasp/FLM_100_4_05.jpg
    >
    > I dlaczego zdradzać vivi s1 70-210/3.5 mark 1 dla jakiegoś badziewia

    Marek Golen?

    Jesli tak to mialem do Ciebie pisac wlasnie :)
    Jesli nie to tez niezle ;)

    Ten 70-150/4 to Kino - ta sama stajnie co V1:

    Podobno bardzo ladnie rysuje, sprawdze za kilka dni.
    Zakres mi akurat pasuje bo z cyfra bedzie x2,
    a rura 70-210 jest ciut za duza ;)

  • 37. Data: 2009-03-06 20:05:59
    Od: Marek G <m...@g...pl>

    Fri, 6 Mar 2009 08:02:18 +0100, "Jakub Jewuła"
    <b...@s...com.pl> pisal(a):

    >Marek Golen?
    >Jesli tak to mialem do Ciebie pisac wlasnie :)
    >Jesli nie to tez niezle ;)

    Co za róznica?;-)

    >Ten 70-150/4 to Kino - ta sama stajnie co V1:
    >http://www.allegro.pl/show_item.php?item=560803269

    Wcześniej wydawało mi się, że chodzi o fdn. Ale nie pomnę dokładnie,
    fdn mógł być 4.5. Kiron powinien być szlachetniejszy.

    >a rura 70-210 jest ciut za duza ;)

    Jak rura może być za duża?

    --
    Pozdrawiam - Marek