    From: Pszemol <P...@P...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
    Date: Thu, 11 Oct 2012 19:49:50 +0000 (UTC)

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Nie masz ich bo nie kupiles jeszcze iP5 ;]

    Podobne zafarby sa na iP4, na SGSIII...
    I niestety na innych smartfonach.

    > Uwazam, ze w urzadzniu w ten sposob prezentowanym (ile tam incrediblow i
    > amazingow padlo podczas opowiadania o panoramie?) pozycjonowanym jako
    > hi-end, oczywiscie w niezdrowej cenie takie purpurowe zafarby nie moga miec
    miejsca.

    Masz prawo oczekiwac czego chcesz. Zafarby sa moze mniejsze w innych
    aparatach ale są! Fotograf zna problem i stara sie go unikac: albo stosuje
    daszek w lustrzance albo ustawia kompakta pod ciutke innym kątem.

    > Konkurencja tego nie ma a jakosc fotek jest porownywalna a w wielu
    > wypadkach wyzsza, dlatego uwazam ze to jest nie fair.

    Ależ ma, tylko Ty o tym jeszcze nie wiesz.

    > Masz racje.... Pewnie zeszloby mi w Cupertino na poprawkach panoram do
    > zachodu slonca a potem problem w amazingowy sposob by zniknal.
    >
    > Pszemol, sprobuj dla odmiany troche pohejtowac, zbilbys z pantalyku sporo
    > osob tutaj obecnych a to jest bezcenne ;]

    Nienawiść albo miłość - to są pojęcia niewłaściwe w tym kontekście.