  • Data: 2012-10-11 22:30:12
    Temat: Re: Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał:

    > Nie mowie o bocznym tylko o swietle z przodu ale poza kadrem.

    Najpierw ostry kąt, teraz z przodu poza kadrem. Nie umiesz tego sprecyzować?
    Więc napiszę jeszcze raz, tych z przodu, poza kadrem nie brałem nawet pod uwagę
    z prostej przyczyny, nie ma na nich żadnych anomalii, dlatego szukałem głebiej,
    bardziej ostrych kątów, żeby zobaczyć czy "światło padające na brzeg obudowy
    aparatu odbije się na matrycy" i niestety w obu przypadkach NIC nie znalazłem.