  • Data: 2012-10-12 00:48:35
    Temat: Re: Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.10.2012 o 21:19 Waldek Godel <n...@o...info> pisze:

    > W dodatku Nokia potrafi zepsuć dokładnie wszystko, najlepsze systemy,
    > najlepsze telefony.

    Trochę przesadzasz. 5-7 lat temu (naprawdę nie tak dawno) Nokia była czymś
    wymarzonym, dla takiego konsumenta zwyczajnego jak ja. Kiedy w Wwie na
    swojej E65 jakieś 5-6 lat temu w tramwaju licytowałem na Allegro to było
    coś, później klik dźwięcznie) i zamykam telefon. Kiedy, jakieś 5 lat temu,
    będąc w szpitalu i na sali udostępniłem (pierwszy raz w życiu) WiFi to już
    ozdrowiałem na samo to.
    Telefony Nokia to piękna historia, Symbian to piękna historia. Pisanie
    takich rzeczy, że potrafi zepsuć systemy telefony, hmm, na pewno nie! Może
    tak, zbudowała swego czasu piękny zamek na plaży i zostawiają go, morze
    zabrało..

    --
    Pozdrawiam, Piotr M