  • Data: 2014-04-03 20:00:58
    Temat: Re: Lukoil
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik k...@g...com ...

    > A jak wytłumaczysz że sporo młodych chłopaków z ukraińskiej armii co
    > akurat stacjonowali na Krymie zadeklarowało chęć bycia Rosjanami?

    Powodów może byc kilka, począwszy od faktu, ze na ukrainie tez sie nie
    przelewa i lepiej nie bedzie, dopóki będzie jak jest a skończywszy na
    strachu.

    > Myślisz ze ich tak długo Rosjanie bili aż wymusili takie zachowanie?

    Myślę, ze nie jest to potrzebne, aby wywołać strach, jeżeli już tę
    motywację sugerujesz.

    > Prawda jest taka że mało kto wie jak jest teraz w Rosji. Informacje są
    > w jakiś sposób tendencyjnie selekcjonowane, bo mogło by się okazać że
    > tam jest lepiej niż w Polsce.

    Tak, oczywiście...

    > Według mnie Rosja nie stanowi żadnego
    > zagrożenia dla pokoju. Trafiła się okazja żeby Krym wrócił do Rosji to
    > skorzystali.

    Nie pierwszy i nie ostatni raz.
    Trafi się okazja zeby przejąc całą ukraine to tez skorzystają.
    Zginie 100 tysiecy to bedziesz tłumaczył ze przeciez to niewiele w stosunku
    do calkowitej ilości ludzi tam żyjących.

    > Chwała im za to że nikomu przy przejęciu Krymu paznokieć
    > się nie złamał. Pozwolili się honorowo poddać żołnierzom którzy byli
    > na Krymie. Nie że tchórze i bez walki tylko że byli dzielni, Rosjanie
    > ogłosili. I że Bronili. To że przed petardami tak przy okazji
    > wychodziło. Nie widzę żadnego uzasadnionego powodu żeby była nagonka
    > na Rosję. W przeciwieństwie do nas i naszych zajebistych sojuszników
    > nie prowadzą od dawna żadnej otwartej wojny na cudzej ziemi.

    Jak widac - szybko się zapomina...

    > A lubić
    > albo nie lubić wolno im kogo sobie wybiorą. Mając granicę z
    > supermocarstwem, bo Rosja nim jest, powinniśmy trochę inaczej
    > podchodzić do polityki Polsko Rosyjskiej. Na pewno nie przez pryzmat
    > Katynia i brzozy.

    A ktos podchodzi w ten sposób?
    Poza oczywiscie tymi, ktorzy na micie smolenskim zbijają kapitał polityczny
    ale ktorzy jednoczesnie na politykę zagranicza specjalnego wpływu nie mają.

    > W porannym moczy czułem ze z Krymem jest inaczej niż
    > przedstawiają. Krym to bardzo przyjemne miejsce na Ziemi. Nie ma chuja
    > we wsi że złodzieje co rządzili na Ukrainie i ci co teraz chcą rządzić
    > mają na Krymie swoje dobra. I teraz im przepadły. Kto wie czy i nasi
    > parlamentarni i rządowi superbohaterowie też tam nie zdołowali trochę
    > lewej kasy. I to może być że ktoś im zabiera ukradzione i dlatego taki
    > wrzask.

    Zalezy o której czesci Krymu piszesz.
    Poczytaj, jak zyje sie tam normalnym ludziom...