  • Data: 2014-04-03 19:12:23
    Temat: Re: Lukoil
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 3 kwietnia 2014 17:59:28 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > Rozumiem, ze nie dowiem się na jakiej to zasadzie Rosjanie po cichu
    >
    > przejeli władze nad wydobyciem łupków w Polsce...?

    Przed chwilą sprawdziłem kto ma w Polsce koncesje. fakt że jest tam i Orlen i ze dwie
    firmy co mają jakąś znaną ludziom nazwę. Większość koncesji dostały jakieś dziwne
    spółki z oo. Niby zarejestrowane w Polsce ale żadnych raportów finansowych nie
    składały. Jakieś dziwne nazwiska. na oko firmy krzaki. Powstały tylko po to żeby
    dostać koncesję i ją sprzedać dalej.