    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Lukoil
    Date: Wed, 2 Apr 2014 22:37:25 +0200
    <lh8mso$1l7$1@news.task.gda.pl> <lh8shm$so8$1@node2.news.atman.pl>
    <lh91hp$fvk$1@news.task.gda.pl> <lhe8ie$4k7$2@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <0...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <5...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <9...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <7...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <5...@g...com>
    <lhhn06$udu$1@news.task.gda.pl>
    <8...@g...com>

    Użytkownik wrote:
    > odłączeniem od Ukrainy i przyłączeniem do Rosji. Co ma kochanie do
    > robienia interesów? Przelicz sobie straty w wysokości 15 milionów
    > dziennie ile to rocznie będzie. Masz coś do zaproponowania hodowcom

    hm...

    powiadasz 15mln dziennie czyli w skali roku to by było ok 1,3mld Euro...

    tylko jak to sie ma do danych statystycznych które mówią ze nasz cały
    eksport spożywczy do Rosji to jakiś 1 mld Euro...

    ktoś tam jest małym kłamczuszkiem...

    w innym miejscu znajduje, że eksport wieprzowiny do Rosji to ok 40 -60 mln
    euro (jeśli przyjmę nawet 100 mln to wychodzi mi 1mln złotych dziennie a
    nie 15mln)

    RPA zaś chce kupować miesą za prawie 200 mln euro :)

    oczywiście gdy patrzysz w skali micro to kwota jest olbrzymia ale gdy
    weźmiesz to do całego naszego eksportu to juz nie ma szału.

    cały nasz eksport do Rosji to ok 2.2 mld euro, na Ukrainę sprzedajemy jednak
    0.9mld a na Białorusi 0.35

    czyli nie ma szału Wielka Rosja nie jest jakimś wielkim rynkiem zbytu.

    Pamiętaj że w życiu liczy sie nie tylko kasa ale też zasady.

    Tak swoja droga to nie pierwszy raz PSL i producenci żywności kłamią w
    kwestiach wielkości sprzedaży, poprzednio kłamali jak najęci gdy
    zakazywaliśmy uboju rytualnego. też wychodziło im że tym ich mięsem to oni
    prawie cały polski eksport załatwiają :)