  • Data: 2014-04-02 22:29:51
    Temat: Re: Lukoil
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Temat jest o tym czy da się wykończyć ruskich nie kupując na ich
    > stacjach polskiego paliwa.

    Poważnie?
    A ja myslałem ze temat to:
    czy nie kupując na Lukoilu paliwa wpływamy negatywnie na biznes rosyjskiego
    Lukoila.
    bo to, ze to nie przewróci na plecy rosyjskiej gospodarki to chyba jest
    jasne.

    > A to bzdura bo polscy rolnicy kupują ruski
    > gaz i paliwa zrobione z ichniej ropy a nie mogą nic tam sprzedać.
    > Pytanie w temacie było co prawda trochę inaczej postawione ale
    > dyskusja poszła w takim a nie innym kierunku. Wychodzi że jedynymi
    > przegranymi na razie są Polacy. Śmieszą mnie fantasmagorie jak to
    > amerykanie statkami będą nam dostarczali tani gaz. Oni wiz nie chcą
    > cofnąć dla Polaków a gaz nam będą dawali i jeszcze do tego dopłacali.

    Ale przecież śmiej się do woli.
    A dlaczego mieliby dopłacać?
    Wydobywają gaz duzo taniej, dlaczego nie mieliby robic na nim dobrego
    interesu?