-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?)
Date: Mon, 30 Aug 2010 09:04:36 +0200
Organization: Prywatna inicjatywa newsowa :)
Lines: 27
Message-ID: <i5fl5s$5rn$1@news.onet.pl>
References: <i550vk$sim$1@usenet.news.interia.pl> <i556oo$8rm$1@inews.gazeta.pl>
<i557m2$of6$1@news.onet.pl> <i5590p$g95$1@inews.gazeta.pl>
<i55b6g$2is$1@news.onet.pl> <i55bes$o0a$1@inews.gazeta.pl>
<i55i7l$m7m$1@news.onet.pl> <i55ipg$j1s$1@inews.gazeta.pl>
<i55j1s$odg$1@news.onet.pl> <i55kq9$pl4$1@inews.gazeta.pl>
<i55lut$188$1@news.onet.pl> <i55mi1$24a$1@inews.gazeta.pl>
<i55nf9$57h$1@news.onet.pl> <i55or2$9rn$1@inews.gazeta.pl>
<i55pbb$aa6$1@news.onet.pl> <i57kdq$dp5$1@news.onet.pl>
<i57qf6$su5$1@news.onet.pl> <i57uhu$8jm$1@news.onet.pl>
<i57v16$9kj$2@news.onet.pl> <i58a01$8rv$3@news.onet.pl>
<i58b4i$ck3$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-205-6-128.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1283151868 6007 87.205.6.128 (30 Aug 2010 07:04:28 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 30 Aug 2010 07:04:28 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.9.2.8)
Gecko/20100802 Mnenhy/0.8.3 Thunderbird/3.1.2
In-Reply-To: <i58b4i$ck3$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2307366
[ ukryj nagłówki ]Dnia 2010-08-27 14:30, *omega_fan* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:
>>>> Nie wiem jak w Lagunach ;) - tam chyba rzeczywiście jest ten wynalazek w
>>>> postaci Eolys (bodaj), ale w porządnych DPF nic takiego nie potrzeba :).
>>>> Z tego co niedawno czytałem nawet FAPy stają się praktycznie niezawodne.
>>>
>>> Nie ma. Renault stosuje FAP bez dodawania tlenku ceru.
>>
>> Ja rozróżniam FAP od DPF właśnie po tym, czy potrzebuje Eolysa, czy nie
>> :) - wiem, że to tylko nazwy z francuskiego i angielskiego, ale tak
>> wygodniej i to chyba nie tylko mi.
>
> Ale to jest troche bez sensu bo przeciez francuskie Renault, zgodnie z
> wlasna terminologia, stosuje FAP - bez Eolysa.
>
> Zdecydowanie bardziej sensowne jest "mokry" albo "suchy" FAP:
> http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3318
Postaram się zastosować :)
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie