  • 11. Data: 2010-09-07 12:56:21
    Temat: Re: Lublinring przyszly weekend - forward
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On Sep 5, 2:13 pm, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    > ***Zapraszamy na jazdę po TORZE LUBLIN 18 wrzesnia ( sobota )
    > [..]
    > 19 WRZESNIA( niedziela )
    >
    >[...]
    > UWAGA!!! - BEZ SUPERMOTO

    Dzieki, a w czym Wam przeszkadzajo?

    --
    Artu / Kef & XT660X
    ~~~~~~

  • 12. Data: 2010-09-07 13:01:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-09-07, Kefir <a...@g...com> wrote:

    > Dzieki, a w czym Wam przeszkadzajo?

    A Ty czytasz czy tylko piszesz? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2010-09-07 13:50:19
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Sep 7, 2:56 pm, Kefir <a...@g...com> wrote:

    > Dzieki, a w czym Wam przeszkadzajo?

    Doczytalem. Przepraszam.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki

  • 14. Data: 2010-09-07 15:50:38
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kefir wrote:
> [...]
    >>> 19 WRZESNIA( niedziela )
    >>
    > Doczytalem. Przepraszam.

    Myslalem, zeby pojechac, ale machne 300km zeby mnie nie wpuscili...
    K.

  • 15. Data: 2010-09-11 15:36:28
    Od: "Geolog" <g...@w...pl>

    > Myslalem, zeby pojechac, ale machne 300km zeby mnie nie wpuscili...

    Wróciłem właśnie z toru o 17:00 ,było po imprezie bo latało tylko 6 maszyn w
    tym 2 KTMy. Gdyby nie głośne wydechy to nie wiedział bym że coś się dzieje.

  • 16. Data: 2010-09-11 22:30:07
    Od: zorro lublin <arturlis@_NOSPAM_onet.pl>

    Geolognapisal

  • 17. Data: 2010-09-11 22:36:54
    Od: zorro lublin <arturlis@_NOSPAM_onet.pl>

    zorro lublinnapisal

    > Geolognapisal

    UWAGA UWAGA !!!

    doszlo do malego przeklamania: supermoto nie lata 18.09-sobota!!!
    w niedziele lata kto chce ,prosze powiadomic zainteresowanych...

    WALCZYMY O TOR !!!

  • 18. Data: 2010-09-12 09:29:40
    Od: "Geolog" <g...@w...pl>

    z.pl...