  • 1. Data: 2010-07-09 09:56:40
    Temat: Lokalizacja centrali obsługującej Mokotów
    Od: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl>

    Witam,

    potrzebuję znać lokalizację warszawskiej centrali obsługującej łącza na
    Mokotowie, u zbiegu Domaniewskiej i Wołoskiej. Mogę prosić o pomoc?

    --
    pozdrowienia,
    z.

  • 2. Data: 2010-07-09 12:18:19
    Temat: Re: Lokalizacja centrali obsługującej Mokotów
    Od: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl>

    On 2010-07-09 11:56, Zbigniew Sikora wrote:
    > Witam,
    >
    > potrzebuję znać lokalizację warszawskiej centrali obsługującej łącza na
    > Mokotowie, u zbiegu Domaniewskiej i Wołoskiej. Mogę prosić o pomoc?

    Widzę, że dość niekomunikatywnie napisałem... Zakończenie łącza ma być w
    Platinium Business Park, czyli u zbiegu w/w ulic. Mnie interesuje
    lokalizacja centrali, która to obsługuje.

    --
    pozdrowienia,
    z.

  • 3. Data: 2010-07-09 12:56:16
    Od: "phungus" <p...@W...gazeta.pl>

    Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > potrzebuję znać lokalizację warszawskiej centrali obsługującej łącza na
    > Mokotowie, u zbiegu Domaniewskiej i Wołoskiej. Mogę prosić o pomoc?

    Alcatel S12 na Kazimierzowskiej x Madalinskiego.

    Pozdro,
    ph.

  • 4. Data: 2010-07-09 14:17:15
    Od: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl>

    On 2010-07-09 14:56, phungus wrote:

    > Alcatel S12 na Kazimierzowskiej x Madalinskiego.
    >
    > Pozdro,
    > ph.

    Dzięki!

    pzdr.