  • 1. Data: 2010-07-12 06:39:01
    Temat: Raport automatyczny cze-10 :-)
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Późno, ale za to z tym razem z fotami!

    8.06 ok. 17:00 automat koło mojego bloku w Świdniku - kobieta w wieku ok
    65 lat

    9.06 20:48 pies zapakowany koło spożywczego w Świdniku (spożywczy i
    automat te same co w poprzednich raportach, pies tym razem inny :-))
    http://tinypic.pl/i/00010/xt67796tx9h8.jpg
    (fota nieostra z powodu późnej pory i braku flesza).

    21.06 15:29-15:30 absolutny hicior - mocno nieletni chłopaczek usiłował
    zadzwonić z automatu. Po sfoceniu go, przeszedłem obok niego i
    zaobserowałem, że chyba chciał zadzwonić bez karty :-), mimo napisu na
    wyświetlaczu "włóż kartę lub numery bezpłatne" czy jak tam on idzie.
    Dziwne to było, ale po chwili się wyjaśniło. Chłopaczkowi zadzwoniła
    komórka, odebrał i powiedział m.in., że nie ma kasy na koncie. Ech, do
    czego może się posunąć zdesperowane dziecko :-).
    http://tinypic.pl/i/00010/fyu4kuh6crq8.jpg
    http://tinypic.pl/i/00010/73azjxk9eusy.jpg

    Przemek

  • 2. Data: 2010-07-12 18:26:05
    Temat: Re: Raport automatyczny cze-10 :-)
    Od: "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com>

    Przemysław Kowalik wrote:
    > Późno, ale za to z tym razem z fotami!
    >
    > 8.06 ok. 17:00 automat koło mojego bloku w Świdniku - kobieta w wieku ok
    > 65 lat

    Zadziwiasz mnie... całymi dniami wysiadujesz w oknie patrząc się na
    budke telefoniczną?

    P.

  • 3. Data: 2010-07-12 21:05:37
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Piotr C. napisał:

    > Zadziwiasz mnie... całymi dniami wysiadujesz w oknie patrząc się na
    > budke telefoniczną?

    Nic podobnego :-). Żyję tak jakbym żył bez obserwacji budek a po prostu
    przy okazji obserwuję na ogół śladową aktywność w tychże. A budki koło
    mojego bloku nie obserwuję przez okno, bo jedyna możliwość, żeby ją
    zobaczyć z mojego mieszkania, to trochę wychylić się z balkonu (z
    żadnego okna jej nie widać :-)). Natomiast mogę przez okno zobaczyć tę,
    która jest na zdjęciach (choć jest położona sporo dalej).

    Przemek

  • 4. Data: 2010-07-13 06:59:43
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl>

> [...]
    > okna jej nie widać :-)). Natomiast mogę przez okno zobaczyć tę, która jest
    > na zdjęciach (choć jest położona sporo dalej).

    A ja mam budkę przed oknem. Mogę postawić kamerkę ;-)

  • 5. Data: 2010-07-15 15:26:29
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    a ja podziękuję za raport, zawsze czytam go z niezwykłą uwagą :)
    ja czasem widuje pod budynkiem tp w koszalinie jak ludziki rozmawiają,
    aczkolwiek z chyba 5ciu automatow 3 zdjeli niedawno i sa puste i
    brzydkie miejsca po nich...

  • 6. Data: 2010-07-16 06:01:25
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik sunwick napisał:
    > a ja podziękuję za raport, zawsze czytam go z niezwykłą uwagą :)
    Miło przeczytać :-).

    > ja czasem widuje pod budynkiem tp w koszalinie jak ludziki rozmawiają,
    > aczkolwiek z chyba 5ciu automatow 3 zdjeli niedawno i sa puste i
    > brzydkie miejsca po nich...
    Np. pod pocztą główna w Lublinie niegdyś było 8 czy 10 - obecnie zostały 3.

    Swoją drogą, ciekawe jak liczne jest największe istniejące zgrupowanie
    automatów obok siebie? Rekord w mojej okolicy to 6 szt. pod UP1 w Świdniku.

    A tak BTW wyszukiwarka
    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/telefon_domowy/p
    oza_domem/automaty_tel/wyszukiwarka_automatow/?_DARG
    S=/gear/booth-search/index.jsp
    jest do kitu, bo podaje wyniki posortowane wg numerów a nie ulic :-P.

    Przemek

  • 7. Data: 2010-07-16 20:06:01
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:i1osjs$n8h$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    S=/gear/booth-search/index.jsp
    > jest do kitu, bo podaje wyniki posortowane wg numerów a nie ulic :-P.

    I dla niepełnosprawnych tylko, bo spróbowałem znaleźć automat który na
    pewno działa (no, wczoraj działał), w obie strony, a na liście nie było
    go, nie jest dla niepełnosprawnych.
    Co do wyników, wyświetlanie do dupy.

    --
    ((*))
    ((+))

  • 8. Data: 2010-07-17 09:08:55
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Araneus Diadematus napisał:

> [...]
    >
    > I dla niepełnosprawnych tylko, bo spróbowałem znaleźć automat który na
    > pewno działa (no, wczoraj działał), w obie strony, a na liście nie było

    Czy dla niepełnosprawnych to są te nisko zawieszone? Bo jeśli chodzi o
    te w mojej okolicy, to mi ostro nie pasi :-)

    Przemek

  • 9. Data: 2010-07-17 09:30:38
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:i1rrvf$dqp$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy dla niepełnosprawnych to są te nisko zawieszone? Bo jeśli chodzi o
    > te w mojej okolicy, to mi ostro nie pasi :-)

    No, cholera ich wie, u Ciebie nie pasi, u mnie w ogóle na liście nie ma
    (a działa dziad jeden), totolotek do-w-cipny, jak pragnę zadzwonić...

    --
    ((*))
    ((+))

  • 10. Data: 2010-07-17 13:32:08
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 12 Jul 2010 08:39:01 +0200, Przemysław Kowalik

    >9.06 20:48 pies zapakowany koło spożywczego w Świdniku
    zapakowany w szary papier :)

    WAM