  • 1. Data: 2010-07-05 17:17:25
    Temat: "telekomunikacja" tyle, że Novum
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    - Dzień dobry, telekomunikacja, czy mogę rozmawiać z właścicielem telefonu?
    - A jaka telekomunikacja?
    - Telekomunikacja Novum, to jest nowy operator, który współpracuje...

    Stary chwyt, ciągle w użyciu. Właśnie do mnie dzwoniła panienka, wakacje
    są to pewnie tanio i masowo je zatrudniają.
    --
    Olek

  • 2. Data: 2010-07-08 01:20:32
    Temat: Re: "telekomunikacja" tyle, że Novum
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Olek" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Stary chwyt, ciągle w użyciu. Właśnie do mnie dzwoniła panienka,
    > wakacje są to pewnie tanio i masowo je zatrudniają.

    Pomyślałem sobie, żeby "rypać" ich żartem - skoro dzwonią i się tak
    przedstawiają, to dociągnąć, aż przedstawią ofertę, wtedy się zaprzeć,
    że już się telefon z telekomunikacji ma i udawać 90-letnią Babcię Stefę
    w tym temacie :) Ważne - nikogo nie obrażać!

    --
    ((*))
    ((+))

  • 3. Data: 2010-07-08 07:27:52
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2010-07-05 19:17, Olek pisze:

    > Stary chwyt, ciągle w użyciu. Właśnie do mnie dzwoniła panienka, wakacje
    > są to pewnie tanio i masowo je zatrudniają.

    U mnie kiedyś był podobny motyw.
    Dzwonek do drzwi. Otwieram. Za progiem stoi młody gość, koło 20-kilku
    lat. Do klapyprzypięty identyfikator (kupiony w papierniczym + kilka
    słów wydrukowanych na drukarce marnej jakości). Przedstawia się jako
    reprezentant TP S.A. i mówi, że przyszedł z propozycją nowej umowy po
    podpisaniu której moja rodzina nie musiałaby już płacić abonamentu (!).
    Chwilę rozmawiam, wypytuję go o te rewelacje i pytam gdzie na stronie TP
    S.A. mam szukać informacji o tej rewelacyjnej ofercie. Czego się
    dowiaduję? Oczywiście nigdzie, bo on tak naprawdę nie jest z samej TP,
    ale spółki, która rzekomo się z niej wydzieliła.

    Powiedziałem "do widzenia" i zamknąłem drzwi przed nosem.

  • 4. Data: 2010-07-08 16:44:03
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

> [...]
    > ale spółki, która rzekomo się z niej wydzieliła.
    >
    > Powiedziałem "do widzenia" i zamknąłem drzwi przed nosem.

    I tym samym uchroniłeś abonenta przed jakimś Tele2, czy inną cholerą.

    --
    ((*))
    ((+))

  • 5. Data: 2012-02-07 18:21:32
    Od: EuroObserwator <z...@b...pl>

    A co to TP ma monopol na słowo telekomunikacja? Może jeszcze zostawimy telewizję
    tylko dla TVP, a poczta niech już na wieki będzie obsługiwana przez pocztę polską...
    Ja cenię sobie konkurencję i jej rozwój. Nie lubię monopoli.
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/