  • 1. Data: 2010-07-08 01:09:27
    Temat: Mocne! Czyli pewna aukcja z Allegro...
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Już zakończona... Ale widać co...
    Ani chybi, krojony... Bo o aż taką ignorancję nie posądzam...

    ((*))
    ((+))

  • 2. Data: 2010-07-08 01:28:52
    Temat: Re: Mocne! Czyli pewna aukcja z Allegro...
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:4c352547$1@news.home.net.pl...
    > Już zakończona... Ale widać co...
    > Ani chybi, krojony... Bo o aż taką ignorancję nie posądzam...

    A to nieco mniejszego kalibru, ale też mi szczena opadła, choć już nie
    tak nisko, ale dwa gołębie i sroka wleciały...
    Aukcja również zakończona.

    Nie muszę mówić, że to nie jedyne wyguglane... A szukam dobrej baterii
    do swego telefończaka, bo ta co mam już powoli dogorywa (C161c) i te
    "kwiatuszki" wskoczyły przy okazji...

    --
    ((*))
    ((+))

  • 3. Data: 2010-07-08 09:44:31
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@s...com>

    W dniu 2010-07-08 03:28, Araneus Diadematus pisze:

> [...]
    >
    > A to nieco mniejszego kalibru, ale też mi szczena opadła, choć już nie
    > tak nisko, ale dwa gołębie i sroka wleciały...

    Dla mniej kumatych, o co chodzi? Sferia dzierżawi telefony a ich nie
    sprzedaje? Bo przecież jak kupuję komórkę na abonament powiedzmy w
    Orange, to mogę go sprzedać na następny dzień, byle tylko przez te 2
    lata płacić abonament.

  • 4. Data: 2010-07-08 09:58:47
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    > Dla mniej kumatych, o co chodzi?

    Sferia jedzie na infrastrukturze CDMA. Nie ma więc mowy o kartach SIM,
    zdejmowaniu Simlocka a przede wszystkim pracy takiego aparatu w sieciach
    GSM. ;)

    Sposób w jaki opisano powyższe akcje sugeruje, że telefon wpadł w ręce
    sprzedawcy hmm... przypadkiem, gdyż nie ma on pojęcia o tym, co sprzedaje.

  • 5. Data: 2010-07-08 10:02:55
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@s...com>

    W dniu 2010-07-08 11:58, Atlantis pisze:

    > Sferia jedzie na infrastrukturze CDMA. Nie ma więc mowy o kartach SIM,
    > zdejmowaniu Simlocka a przede wszystkim pracy takiego aparatu w sieciach
    > GSM. ;)

    :-D no to będzie rozczarowanie klienta

  • 6. Data: 2010-07-08 14:47:10
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    > Sferia jedzie na infrastrukturze CDMA. Nie ma więc mowy o kartach SIM,
    > zdejmowaniu Simlocka a przede wszystkim pracy takiego aparatu w sieciach
    > GSM. ;)

    Jedno z powyższych nie jest prawdą- nomadyki MAJĄ kartę taką samą jak
    karta SIM :-). Cała reszta się zgadza.

  • 7. Data: 2010-07-08 16:42:37
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    napisał w wiadomości news:i14odk$ge6$1@news.onet.pl...

    > Jedno z powyższych nie jest prawdą- nomadyki MAJĄ kartę taką samą jak
    > karta SIM :-). Cała reszta się zgadza.

    No, blisko, ale nie do konca :)
    Przede wszystkim - C161c Sferia, aparat produkcji TechFaithWireless Co.,
    NIE MA czegoś takiego, mimo istnienia gniazda, jak karta SIM, czy w
    Sferii RUIM. Tym bardziej nie może mieć smoka, a jeszcze tym bardziej
    nie może chodzić w sieciach GSM. Badziewny mechanicznie aparacik,
    fotopstryk żałosny, ale ja go wolę od C162, mniejszy, ma znacznie lepsze
    audio przy empeczach i ich nie obcina przy odtwarzaniu, a wzmacniacz nie
    szumi nieznośnie przy odtwarzaniu. Dobre audio przy rozmowie, wpadł mi
    raz do kałuży prawie cały, baterię natychmiast wyjąłem, aparat
    przesuszyłem i chodzi, zadeszczenie C162 skończyło się awarią
    wyświetlacza - skorodowała (błyskawicznie, w ciągu kilkunastu minut)
    jedna ze ścieżek - i aparatem trzeba działać w ciemno. Oba aparaty,
    C161c i C162, mają w sobie zaszyte działanie, gniazdo SIM jest martwe,
    włożenie karty im nic nie daje... Próbowałem na wszystkie strony,
    przegrzebując całe menu, dupa. Nie próbowałem z kartą RUIM Sferii.
    Hmm... ciekawe czemu w tym drugim kabelek od ładowarki jest cały
    ciachnięty? :P I ciekawe, czemu pojęcie o tym, że miałby mieć
    simlocka... Skoro ktoś nie wie, co to za aparat, to wcale się nie
    zdziwię, jeśli komuś został ten aparat skrojony. Zwłaszcza ten
    pierwszy... zerknijcie na QTH :))

    --
    ((*))
    ((+))

  • 8. Data: 2010-07-09 05:52:06
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    > Sferia jedzie na infrastrukturze CDMA. Nie ma więc mowy o kartach SIM,
    > zdejmowaniu Simlocka a przede wszystkim pracy takiego aparatu w sieciach
    > GSM. ;)

    Jak to mam rozumieć bo to mi praktyczie nic nie mówi.

    Czy te aparaty mają coś takiego jak te stare komórki? Czyli fizycznie nie
    posiadają karty SIM jak np stara Motorola firmy PTK Centertel.

    Rozebrałem kiedyś taką Motorolę i okazało się że nie miała ona karty SIM,
    takiej jaką znamy. Było tam tylko coś co mogło pełnić taką funkcję ale było
    to wlutowane w układ scalony telefonu.

  • 9. Data: 2010-07-09 09:34:31
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@s...com>

    W dniu 2010-07-09 07:52, rageofhonor pisze:

    > Było tam tylko coś co mogło pełnić taką funkcję
    > ale było to wlutowane w układ scalony telefonu.

    ???

    Może raczej EEPROM przylutowany do płytki, bo wlutowanie czegoś w układ
    scalony wymagało by chyba mikroskopu elektronowego.

  • 10. Data: 2010-07-09 13:29:33
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak to mam rozumieć bo to mi praktyczie nic nie mówi.
    >
    > Czy te aparaty mają coś takiego jak te stare komórki? Czyli fizycznie
    > nie posiadają karty SIM jak np stara Motorola firmy PTK Centertel.

    Jak wspominałem, aparaty Sferii C161c, które były w linkach podanych,
    oraz C162, które mam również, mają gniazdo na kartę SIM/RUIM, ale jest
    ono martwe, włożenie karty NIC nie zmienia.
    Nie mają one więc czegoś takiego jak SIMlock, bo nie korzystają w ogóle
    z karty, wszystko jest w oprogramowaniu aparatu.
    Być może oryginalny aparat takiej karty używał, ale tu, w Sferii, na
    100% nie. Dopiero kolejne modele już korzystają z karty SIM/RUIM. Nie
    wiem, czy mają RUIM-lock, takie coś jest możliwe.

    --
    ((*))
    ((+))