  • 1. Data: 2010-07-05 11:13:28
    Temat: Głuchy telefon z "goodbye"
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Witam
    Taka ciekawostka, może ktoś wie o co chodzi? Od miesiąca czy dwóch odbieram
    głuche telefony, mniej więcej raz dziennie koło południa. Po podniesieniu
    słuchawki kilka sekund ciszy i damski głos mówi good bye...
    Najprawdopodobniej to jakiś automat. Ma ktoś jeszcze tak?
    Telefon (stacjonarny) mam w TPSA, mieszkam w Zielonej Górze.
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2010-07-05 11:23:59
    Temat: Re: Głuchy telefon z "goodbye"
    Od: ...@...pl

    On Mon, 5 Jul 2010 13:13:28 +0200, Jacek Maciejewski
    <j...@o...pl> wrote:

> [...]
    >Najprawdopodobniej to jakiś automat. Ma ktoś jeszcze tak?
    >Telefon (stacjonarny) mam w TPSA, mieszkam w Zielonej Górze.

    hmmm, moja tesciowa od jakiegos czasu tez dostaje gluche polaczenia i
    tez mieszka w Zielonej Gorze, ale nie wiem czy na zakonczenie
    polaczenia jest "goodbye". Telefon jest bez clipa.

    Pytanie do specow:

    jak na linii analogowej jakims kodem "przelamac" zatrzezenie lub
    zarejestrowac takie polaczenie do dalszej "obrobki" przez policje -
    jako polaczenie natretne/lub innej jak sie zwie?

  • 3. Data: 2010-07-05 15:19:47
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    On 2010-07-05 13:23, ...@...pl wrote:
    > hmmm, moja tesciowa od jakiegos czasu tez dostaje gluche polaczenia i
    > tez mieszka w Zielonej Gorze, ale nie wiem czy na zakonczenie
    > polaczenia jest "goodbye". Telefon jest bez clipa.

    W Warszawie ostatnia seria gluchych telefonow okaza sie byc tepsiana
    infolinia, ktora usilowala mnie powiadomic, ze konczy mi sie okres
    promocyjny na neozdrade... problem w tym, ze mieli tam taka aplikacje,
    ze najpierw wybierala numer, a pozniej jak sie upewnila, ze ktos
    odebral, to szukala konsultanta, ktory moglby ta rozmowe obsluzyc :-)
    Gdyby nie kilka piw i chec powyglupiania sie do tego "gluchegoteloefonu"
    nigdy nie dowiedzielibysmy sie o co chodzilo (po kilku sekundach od
    pierwszego "halo" kazdy normalny czlowiek odklada sluchawke)

    Pozdro

    Maseł

  • 4. Data: 2010-07-05 16:36:34
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    oznan.pl...
> [...]
    > nigdy nie dowiedzielibysmy sie o co chodzilo (po kilku sekundach od
    > pierwszego "halo" kazdy normalny czlowiek odklada sluchawke)

    U mnie ostatnio (nie tak często) na Sferię bywa, ze zadzwoni Pan
    Zastrzeżony, jak odbieram, to muzyczka jakaś zgiełkliwa, to odkładam.
    Jak nie odbiorę, to na pocztę nagrywa sie takie coś:
    Muzyczka, w pewnej chwili charakterystyczne prrryyy sygnału wołania i
    kobitka halo, haloo... Pewnikiem to samo, co co u Ciebie. Ja przyjąłem
    takie założenie, ze z automatami nie gadam, trudno, wykosztuje sie na
    telefony do mnie. Jak pokojarzyłem daty, okoliczności, itd, to wyszło,
    że chyba bank mnie ściga o Coś. W końcu się chyba skapnęli i jak
    ostatnio dzwonił Pan Zastrzeżony, to na moje "tak proszę" od razu była
    pani, która powiedziała o co chodzi. Ich problem, albo się odezwą od
    razu, albo nie przyjmę połączenia.

    --
    ((*))
    ((+))

  • 5. Data: 2010-07-06 09:54:35
    Od: "Miroslaw Dobrzanski SQ6QQ" <NOSPAM_sq6qq@CUT_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości

    > Telefon (stacjonarny) mam w TPSA, mieszkam w Zielonej Górze.

    Strefa 77, też kilka razy miałem taki tel. (TPSA)

    Mirek