-
11. Data: 2011-03-30 19:43:21
Temat: Re: Logo
Od: jerzu <t...@p...onet.pl>
On Wed, 30 Mar 2011 11:12:06 +0200, Grejon <g...@g...com> wrote:
>Jak "wyhaftujesz" to może nie zaszkodzi wizerunkowi tylko samochodowi ;)
Aż tak zdolny to ja nie jestem, nie potrafię tak sobie "wyhaftować"
loga żadnego koncernu moto :P
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@p...onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200
-
12. Data: 2011-04-04 09:59:21
Temat: Re: Logo
Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>
Użytkownik "Tomek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
news:4d91c0c7$0$2499$65785112@news.neostrada.pl...
> nie wolno używać dowolnie znaków towarowych. To podpada pod fałszowanie
> towaru - jest karalne, a sfałszowany towar - niszczony.
Raczej bym powiedział o nieuprawnionym użyciu znaku firmowego,
a nie fałszowanie.
Artur(m)
-
13. Data: 2011-04-04 12:29:52
Temat: Re: Logo
Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>
W dniu 2011-03-29 22:07, jerzu pisze:
> On Tue, 29 Mar 2011 13:21:19 +0200, "Tomek"<k...@w...pl> wrote:
>
>> Jest jeszcze jeden aspekt - firma dba o markę. Wyhaftowanie znaku firmowego
>> na jakimś badziewiu może szkodzić wizerunkowi marki.
>
> W temacie tego wątku: jak sobie wyhaftuje logo, dajmy na to, Opla na
> fotelach Opla Vectry, to zaszkodzi to wizerunkowi firmy Opel?
Zakaz używania logotypu bez zgody wynika z troski o to, aby właściciel
logotypu miał możliwość zweryfikowania, czy logotyp spełnia wymagania
Systemu Identyfikacji Wizualnej (SIW). A taki system określa najczęściej
bardzo wiele aspektów - kolorystyka logotypu, tła na którym może
występować, obszarów ochronnych itp. Jesli ktoś taki system wdraża, to
musi mieć też możliwość jego egzekwowania.
Tu możesz sobie obejrzeć przykładowy SIW:
http://www.uni.wroc.pl/o-nas/system-identyfikacji-wi
zualnej/podręcznik-użytkownika
--
Krzysiek Niemkiewicz - inicjały[at]post.pl
----- ----- ---- -- ---- ----- ------
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!