  • 1. Data: 2011-03-28 17:10:15
    Temat: [SK] Pozdrowienia czerwony Yaris
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    Pozdrowienia dla ekipy z czerwonego Yarisa przuważonego dziś w
    Katowicach na skrzyżowaniu Roździeńskiego/Dudy Gracza ok. 16.35.

    Trąbiłem, ale akurat i kierowca i pasażerka byli obróceni w drugą stronę.

    Co do nr rejestracyjnych nie jestem pewny, ale wydaje mi się,
    że SK XXXXX

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 2. Data: 2011-03-28 23:53:14
    Temat: Re: Pozdrowienia czerwony Yaris
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 28 Mar, 17:10, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
    <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Trąbiłem, ale akurat i kierowca i pasażerka byli obróceni w drugą stronę.
    >
    > Co do nr rejestracyjnych nie jestem pewny, ale wydaje mi się,

    Dobrze Ci się wydaje ;)

    Mnie ktoś obtrąbił dzisiaj ale na tym odcinku: http://tnij.org/k41x.
    Na tym skrzyżowaniu, o którym piszesz też coś słyszałem, ale cytryny
    nie widziałem.
    Mam nadzieję, że się zrewanżuję za to trąbienie ;)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-03-29 06:43:50
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-03-28 23:53, Mateusz pisze:

> [...]
    > nie widziałem.
    > Mam nadzieję, że się zrewanżuję za to trąbienie ;)

    Może to pierwsze otrąbienie nie było PMSowe? :)
    Trąbiłem dość długo, ale byliście obróceni głowami w stronę Sosnowca i
    nie było żadnej reakcji.
    Niemniej, pozdrawiam jeszcze raz!

  • 4. Data: 2011-03-29 16:00:11
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 29 Mar, 06:43, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
    <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> wrote:
    > Niemniej, pozdrawiam jeszcze raz!

    Również pozdrawiam !

    Trzeba by było jakiś zlocik regionalny ustawić może ;) może tym razem
    Frakcja małopolska by się zjawiła w rewanżu ;)