  • 41. Data: 2011-08-10 16:01:31
    Temat: Re: Logitech - programowalne przyciski?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 10/08/2011 16:02, Przemysław Ryk wrote:

    > Przy SetPoint 6.20.64 x64 Process Explorer wyświetlał, że konsumują ponad
    > 200MB.
    > Obecnie używana przeze mnie wersja 4.80 konsumuje prawie trzy razy tyle, to
    > podał Jacek. 3*8MB= ? :D

    Dobra, dopiłem kawę i już rozumiem. 200MB to też dużo za dużo jak dla
    klikadła tak swoją drogą.

    Pytanie czy ten cały 200MB kombajn jest potrzebny do działania
    sterownika. Mam klawiaturę i mysz MS z pierdylionem przycisków, makrami
    itp i całość zajmuje jakieś śmieszne megabajty w pamięci, bo cały soft
    nie pracuje w tle.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 42. Data: 2011-08-10 16:56:39
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 10 Aug 2011 17:01:31 +0100, kamil napisał(a):

> [...]
    > sterownika. Mam klawiaturę i mysz MS z pierdylionem przycisków, makrami
    > itp i całość zajmuje jakieś śmieszne megabajty w pamięci, bo cały soft

    Podejrzewam, że mocno wątpię. Z drugiej strony - możliwość niemal dowolngo
    konfigurowania sobie przycisków myszy i to dodatkowo w zależności od
    programu, z którego akurat się korzysta, mnie akurat się mocno przydaje.
    Dlatego też dalej trzymam się wersji 4.80.

    [ Jak mawia stare przysłowie: Kto nie ma szczęścia w kartach, ten nie ma ]
    [ pieniędzy na miłość... (znalezione w necie) ]

  • 43. Data: 2011-08-10 17:29:09
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 09.08.2011 14:03, Radosław Sokół pisze:

> [...]
    > Klawiatura wysyła tylko niestandardowe skan-kody, które
    > potem oprogramowanie użytkowe może dowolnie interpretować.
    > Ba, można wręcz napisać własne programy podczepiające się
    > pod te niestandardowe klawisze i robiące co się tylko
    > żywnie podoba.
    >
    > Dlatego pytanie powinno być raczej skierowane na grupę o
    > Windows, bo założę się, że te klawiatury Logitecha nie po-
    > zwalają z wykorzystaniem *dołączonego do nich oprogramowa-
    > nia* przypisać jakichkolwiek akcji do klawiszy specjalnych
    > pod kontrolą Linuksa, Mac OSa czy MS-DOSa ;)

    nie zrozumieją tego - daruj sobie...

    Krótko: Mnie Logitech M-U0007, działa bez dodatkowych sterowników,
    (czyli pod takimi jakie są w systemie) i działają wszystkie klawisze.
    Sęk w tym, że ich klikanie nie powoduje żadnej rekacji, bo do niczego
    nie są przypisane. Trzeba zrobić coś na kształt skrótów klawiaturowych
    do jakichś akcji - używając klawiszy myszki. Inaczej, w grze Quake można
    na dodatkowych klawiszach "mieć inne bronie". Bez instalacji
    jakiegokolwiek softu.

    ToMasz

  • 44. Data: 2011-08-10 18:02:04
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-08-10 18:56, Przemysław Ryk pisze:

> [...]
    > programu, z którego akurat się korzysta, mnie akurat się mocno przydaje.
    > Dlatego też dalej trzymam się wersji 4.80.

    Te same funkcje ma właśnie oprogramowanie MS: intelipoint waha się od
    0,3 do 3,0 MB a intelitype 0,5MB

    ________MAT_______

  • 45. Data: 2011-08-10 20:05:05
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 10/08/2011 19:02, Lagod wrote:

    > Te same funkcje ma właśnie oprogramowanie MS: intelipoint waha się od
    > 0,3 do 3,0 MB a intelitype 0,5MB

    Dokładnie, mam taką samą funkcjonalność, a ipoint: 2140kB, itype: 2432kB
    (mysz Sidewinder X8 i klawiatura wireless 3000).

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 46. Data: 2011-08-11 04:08:30
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 10 Aug 2011 13:28:32 +0200, RemeK napisał(a):

    > To bardzo ciekawe co pokazujesz, u mnie ta sama wersja sterownika i centrum
    > na Win 7 64 Ult zajmuje odpowiednio:
    >
    > KHALMNPR.exe 20392K
    > SetPoint.exe 61660K
    >
    > Kolumna w menadzerze nazywa sie "Zestaw roboczy (pamiec)". U Ciebie rozumiem
    > ta sama kolumna?

    Tutaj masz cale okno:
    www.kosz.moj.pl/4.jpg

  • 47. Data: 2011-08-11 20:57:54
    Od: Dedektyf <p...@g...pl>

    W dniu 2011-08-09 20:18, VSS pisze:
    > W wiadomości:j1rnmr$i0i$...@i...gazeta.pl,
    > boxfish <c...@g...pl> nastukał:

    > dlaczego uważasz, że może żartować ?

    No bo jak inaczej potraktować pytanie ? skoro pracuje na dwóch bateriach
    to raczej na jednej nie ruszy.

  • 48. Data: 2011-08-12 09:46:10
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2011-08-11 22:57, Dedektyf pisze:

    > No bo jak inaczej potraktować pytanie ? skoro pracuje na dwóch bateriach
    > to raczej na jednej nie ruszy.

    Nie koniecznie :-)
    Z 3 myszek logitecha które miałem w ręku jedna to potrafi.

  • 49. Data: 2011-08-15 08:49:47
    Od: RemeK <g...@d...null>

    Dnia Fri, 12 Aug 2011 11:46:10 +0200, z napisał(a):

    > Nie koniecznie :-)
    > Z 3 myszek logitecha które miałem w ręku jedna to potrafi.

    Wiele Logitechow to potrafi

    --
    pozdro
    RemeK

  • 50. Data: 2011-08-19 10:54:41
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Poważnie? Ładny kawałek czasu temu instalowałem SetPoint 6.20.64 x64 i
    > Process Explorer krzyknął, że konsumowały ponad 200. Wersja 4.80 konsumuje
    > prawie trzy razy tyle, co podałeś. Ciekawe...

    Nie używam tego, ale z ciekawości zainstalowałem i sprawdziłem u siebie.
    Wersja 4.80 pod WinXP zajmuje te naście MB (2 procesy). Natomiast zauważyłem
    że jak uruchamiam ten panel Logitecha i zamykam to z każdym kolejnym jego
    użyciem dochodzą kolejne ~3 MB zajętości.