  • 1. Data: 2011-08-09 09:12:00
    Temat: Logitech - programowalne przyciski?
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    Cześć.
    Czy myszki i klawiatury Logitecha mają programowalne przyciski?
    Interesuje mnie któryś z wyższych modeli z dużą ilością dodatkowych
    przycisków. Raczej bezprzewodowe (np MK710)

    Do tej pory zawsze używałem urządzeń wskazujących MS - miały dobre
    programowanie, ale mocno podupadły na jakości.

    ________MAT_______

  • 2. Data: 2011-08-09 10:00:18
    Temat: Re: Logitech - programowalne przyciski?
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 09 Aug 2011 11:12:00 +0200, Lagod napisał(a):

> [...]
    >
    > Do tej pory zawsze używałem urządzeń wskazujących MS - miały dobre
    > programowanie, ale mocno podupadły na jakości.

    http://allegro.pl/logitech-vx-nano-i1749372365.html
    Wysmienita.
    Klawisze programowalne swobodnie dla kazdej z dowolnych aplikacji.

  • 3. Data: 2011-08-09 10:04:58
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dodam, ze akumulatorki laduje 3 razy w roku.

  • 4. Data: 2011-08-09 11:06:27
    Od: z <z...@g...pl>

    Jacek pisze:
    > Dodam, ze akumulatorki laduje 3 razy w roku.

    Czy da radę pracować na jednym akumulatorku?
    Czy funkcje przycisków można wybierać ze wszystkich czy tylko z pewnej
    grupy przypisanej do przycisku?

  • 5. Data: 2011-08-09 11:42:04
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-08-09 13:06, z pisze:

    > Czy da radę pracować na jednym akumulatorku?
    > Czy funkcje przycisków można wybierać ze wszystkich czy tylko z pewnej
    > grupy przypisanej do przycisku?

    Istotne pytanie.
    Mnie też interesuje, czy można pod przycisk myszki przypisać
    własnoręcznie zdefiniowane macro.

    No zestaw mnie interesuje, równocześnie z myszką klawiatura zaczęła
    szwankować.

    ________MAT_______

  • 6. Data: 2011-08-09 12:03:27
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 09.08.2011 13:42, Lagod pisze:
    > Mnie też interesuje, czy można pod przycisk myszki przypisać własnoręcznie
    zdefiniowane macro.

    To jest kwestia oprogramowania, a nie samej klawiatury.
    Klawiatura wysyła tylko niestandardowe skan-kody, które
    potem oprogramowanie użytkowe może dowolnie interpretować.
    Ba, można wręcz napisać własne programy podczepiające się
    pod te niestandardowe klawisze i robiące co się tylko
    żywnie podoba.

    Dlatego pytanie powinno być raczej skierowane na grupę o
    Windows, bo założę się, że te klawiatury Logitecha nie po-
    zwalają z wykorzystaniem *dołączonego do nich oprogramowa-
    nia* przypisać jakichkolwiek akcji do klawiszy specjalnych
    pod kontrolą Linuksa, Mac OSa czy MS-DOSa ;)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 7. Data: 2011-08-09 12:58:40
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 09 Aug 2011 13:06:27 +0200, z napisał(a):

    > Czy da radę pracować na jednym akumulatorku?
    Nie, wysle Ci drugi aku za darmo:P
    Nie rozumiem skad taki pomysl.

    > Czy funkcje przycisków można wybierać ze wszystkich czy tylko z pewnej
    > grupy przypisanej do przycisku?
    Wybierac ze _wszystkich_ - czego wszystkich?
    Jest tego tyle, plus skroty klawiszowe, ze pewnie nie zabraknie Ci niczego.

  • 8. Data: 2011-08-09 13:34:51
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-08-09 14:03, Radosław Sokół pisze:

    > To jest kwestia oprogramowania

    To chyba oczywiste, prawda? (na pl.r.kuchnia pewnie bym to musiał
    dokładniej wyjaśnić)
    Pytanie było do użytkowników logitecha używających sterowników producenta.

    ________MAT_______

  • 9. Data: 2011-08-09 13:46:15
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 09 Aug 2011 13:42:04 +0200, Lagod napisał(a):

    > Istotne pytanie.
    > Mnie też interesuje, czy można pod przycisk myszki przypisać
    > własnoręcznie zdefiniowane macro.
    Jezeli nie ma wprost, to wystarczy, ze w menu start dodasz sobie to makro i
    do niego zdefiniujesz kombinacje klawiszy, a do przycisku myszki
    zdefiniujesz taka sama kombinacje klawiszy...

  • 10. Data: 2011-08-09 13:54:36
    Od: z <z...@g...pl>

    Jacek pisze:
    > Nie rozumiem skad taki pomysl.

    Taka potrafi:
    http://www.logitech.com/pl-pl/428/168?WT.z_sp=Image
    Chodzi o wagę. Próbowałeś? :-)

    > Wybierac ze _wszystkich_ - czego wszystkich?
    > Jest tego tyle, plus skroty klawiszowe, ze pewnie nie zabraknie Ci niczego.

    Potrzebowałem "wyciszenie" zastąpić "ciszej" i się nie da.
    Przycisk "poczta" też nie do ruszenia
    Wiem, szczegóły :-)