  • 41. Data: 2012-05-23 07:54:30
    Temat: Re: Lodz - Venezia - Wasze opinie
    Od: Ramok <c...@c...com>

    W dniu 22.05.2012 18:59, Cavallino napisał(a):
    > Nawet widziałem, ale proszę o rozwinięcie, ile po naszej stronie jest
    > zwykłej drogi?
    > Bo jak jechałem ostatnio (rok temu) to wystarczająco, żeby się
    > odechciało tej trasy.

    http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=42980
    4&page=223

    B-B można objechać S-ką, ale co z tego, jak dalej jakieś roboty w stronę
    Żywca na DK52/69 są, a nie wiem dokładnie jak/czy warto je omijać (po
    prostu od miesiąca tamtędy nie jechałem, wiem tyle co z Internetu). No i
    jak pisałem S69 była i jeszcze długo będzie niekompletna.
    Więcej konkretów na temat dróg można uzyskać na
    http://www.skyscrapercity.com i stronach GDDKiA (np.
    http://gddkia.gov.pl/pl/1037/sprawdz-na-mapie-przygo
    towanie-drog-i-autostrad,
    szczególnie w porównaniu z dokładniejszym przebiegiem np. na targeo.pl).
    Ja nie śledzę wszystkich dróg i mogę mieć niekompletne/nieaktualne
    informacje, bo do Żywca nie jechałem od miesiąca, a i jak jeżdżę, to
    weekendami raczej ;), a to może robić duuużą różnicę w ocenie sytuacji.

    Więc IMHO dopóki nie pociągną dalej w stronę Żywca, lepiej przez
    Cieszyn, a jak już będzie do Żywca, to wg indywidualnego
    uznania/preferencji ;>

    Pozdrawiam!
    /Ramok

  • 42. Data: 2012-05-24 09:40:49
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 21.05.2012 14:02, LEPEK pisze:
    > Warto się też przygotować na nietypowe formy pobierania opłaty. To
    > znaczy ogólnie typowo - gotówka. Z tym, że nie ma takiego pionowego
    > okienka do włożenia monet, natomiast wisi na ścianie taki koszyk w
    > formie połowy stożka skierowany ostrym końcem w dół. Gdybym nie widział,
    > jak facet przede mną wrzuca tam garść drobniaków, to nie wiedziałbym, co
    > mam zrobić ;)

    Przeciez nawet w Tesco w Polsce przy kasach samoobsługowych tak jest z
    monetami ;)