  • 31. Data: 2012-05-22 11:29:58
    Temat: Re: Lodz - Venezia - Wasze opinie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-22 11:08, J.F pisze:

    > Kto ich tam wie - moze sie pomylili, a moze pamietaja 68, i zamiast
    > wydziurkowac 5.08, zaznacza 8.05, i niech sie polaczek tlumaczy :-)

    Między pomyłką (o ile w ogóle do takiej doszło), a oszustwem droga
    daleka. Tymczasem Cavallino publicznie pomawia Czechów (Słowaków zresztą
    też) o częste oszustwa przy sprzedaży winiet.

    BTW - pisałeś jakiś czas temu o jeździe z bratankiem (chyba)za granicą
    Polski bez dokumentów. Tak jak pisałem - nie proponuję. Jakiś czas
    temu "znajomi" pojechali do Włoch z nieważnymi paszportami dzieci.
    Pech chciał - mieli kontrolę dokumentów i dzieci im zatrzymano na
    miejscu. Wyjaśnianie trwało dość długo, a przez ten czas dzieci
    nabierały doświadczenia "stresowego" bez rodziców, w obcym kraju.
    To tak a propos rewelacji o braku potrzebnych dokumentów itd.

  • 32. Data: 2012-05-22 11:38:02
    Temat: Re: Łódź - Venezia - Wasze opinie
    Od: "Trx" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    > Użytkownik "Trx" <t...@b...o_n_e.t.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Standardowo, przez DK1, S1, potem Cieszyn, Zilina, Bratysława, Austria i
    > autostradami do włoskiej granicy.

    > Na tej drodze nie bardzo jest sens spać.
    > Lepiej wcześniej wyjechać i nocleg sobie pod Wenecją zapewnić.
    > No chyba że chcesz zwiedzać z marszu, wtedy jakiś hotel koło Grazu (Etap
    > lub OEK).

    > Słowacka i austriacka.

    Analizuje i chcialem spytac o zalety podrozy przez Słowacje

    Google maps prowadzi przez Czechy...

  • 33. Data: 2012-05-22 12:07:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Trx" <t...@b...o_n_e.t.pl> napisał w wiadomości grup

    > Analizuje i chcialem spytac o zalety podrozy przez Słowacje

    Już podawałem w tym wątku.

  • 34. Data: 2012-05-22 12:29:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Tuesday, May 22, 2012, 11:15:34 AM, you wrote:

    > No, co, grzecznie sie pytal czy dziurkowac, czy dac cala, nie jego
    > wina ze syn jezykow nie zna :-)

    Syn twierdzi, że nie pytała.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 35. Data: 2012-05-22 15:03:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F,
    >Syn twierdzi, że nie pytała.

    A syn ma atest na znajomosc czeskiego ? :-)

    Ale co sie dziwic - pewnie i oni maja nnowych pracownikow na stacjach,
    w tym i takie co nigdy samochodem nie jezdzily :-)

    J.

  • 36. Data: 2012-05-22 15:21:01
    Od: Ramok <c...@c...com>

    W dniu 22.05.2012 09:35, Cavallino napisał(a):
    > BTW: jak z ekspresówką przez Bielsko i Żywiec, skończona jest?
    Odpiszę tak ja Ty OPowi:
    "Już podawałem w tym wątku. "
    ;P

    A na poważnie, to należy pamiętać, że i tak zostaną fragmenty bez S, po
    PL stronie (fragment przez Węgierską Górkę), no i po SK.

    A że w tej chwili remontują też co nieco w Bielsku, to jednak wariant
    prze Cieszyn chyba lepszy; czy to DK1/E75, czy DK81 (+ew. 938) [BTW:
    ktoś może napisać jak tam remont w Wiślicy? jest/niema/jakie korki?].
    O ile nie jednak jakaś kombinatoryka z A1...

    Pozdrawiam!
    /Ramok

  • 37. Data: 2012-05-22 18:59:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ramok" <c...@c...com> napisał w wiadomości grup
    > Odpiszę tak ja Ty OPowi:
    > "Już podawałem w tym wątku. "
    > ;P

    Nawet widziałem, ale proszę o rozwinięcie, ile po naszej stronie jest
    zwykłej drogi?
    Bo jak jechałem ostatnio (rok temu) to wystarczająco, żeby się odechciało
    tej trasy.

  • 38. Data: 2012-05-22 21:59:34
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-05-22 01:04, J.F. pisze:

    > Po polsku ?

    Ta... rysunki są po polsku.

    JK

  • 39. Data: 2012-05-22 22:05:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-22 21:59, JK pisze:

    > Ta... rysunki są po polsku.

    Spoko, na tej grupie nawet zakup winiety w obcym kraju wymaga
    doktoratu oraz 3 prawników. No, ale w wątku obok to sami europejczycy ;)

  • 40. Data: 2012-05-22 22:29:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 May 2012 22:05:09 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Spoko, na tej grupie nawet zakup winiety w obcym kraju wymaga
    > doktoratu oraz 3 prawników. No, ale w wątku obok to sami europejczycy ;)

    Specjalnie dla Ciebie powtorze
    http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/Silnice+dalni
    ce+mosty/ZPOPLATNENI_PK/

    To jak sie uzywa nalepki ?