  • 1. Data: 2012-05-21 09:19:36
    Temat: RSMOG - w końcu coś wygraliśmy :)
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W II eliminacji Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Okręgu Gdańskiego
    zajęliśmy pierwsze miejsce w generalce :)

    Onboard:
    http://www.youtube.com/watch?v=7jh1XOFY9hY

  • 2. Data: 2012-05-21 10:19:36
    Temat: Re: RSMOG - w końcu coś wygraliśmy :)
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Tomasz Pyra

    > Onboard:
    > http://www.youtube.com/watch?v=7jh1XOFY9hY

    Wymień szybę. ;)

  • 3. Data: 2012-05-21 12:43:29
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-21 09:19, Tomasz Pyra wrote:
    > W II eliminacji Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Okręgu Gdańskiego
    > zajęliśmy pierwsze miejsce w generalce :)
    >
    > Onboard:
    > http://www.youtube.com/watch?v=7jh1XOFY9hY

    Gratulacje!

    Strasznie przestrzenie tam macie, jak autostrady :-)

    Dla porówniania mój prawie Łapanów z pkt widzenia znajomych:
    http://www.youtube.com/watch?v=bILbkDG4pMw&feature=a
    utoshare

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 4. Data: 2012-05-21 19:40:39
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Mon, 21 May 2012 08:19:36 +0000 (UTC), to wrote:

    > begin Tomasz Pyra

    > Wymień szybę. ;)

    W lipcu będę rozbierał całe auto to wtedy przy okazji wymienie.

  • 5. Data: 2012-05-21 19:41:49
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Mon, 21 May 2012 12:43:29 +0200, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

    > Gratulacje!

    Dziękuję

    > Strasznie przestrzenie tam macie, jak autostrady :-)
    >
    > Dla porówniania mój prawie Łapanów z pkt widzenia znajomych:
    > http://www.youtube.com/watch?v=bILbkDG4pMw&feature=a
    utoshare

    No ja tam też wolę jakieś wąskie dróżki niż takie autostrady :)
    Ale jakoś u nas ciężko coś zorganizować na kawałku drogi.

  • 6. Data: 2012-05-21 20:57:39
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <pmbllicxh82e.1pjtnreyvlcoh$.dlg@40tude.net>
    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:
    > W II eliminacji Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Okręgu Gdańskiego
    > zajęliśmy pierwsze miejsce w generalce :)

    > Onboard:
    > http://www.youtube.com/watch?v=7jh1XOFY9hY

    Wyryp jakiego i Orneta by się nie powstydziła. ;-)

    http://www.youtube.com/watch?v=qzL2-Fy5FSM

    I dla odmiany od mojego kaleczenia - zwycięzca generalki:
    http://www.youtube.com/watch?v=6vJVnUpZQWc

    --
    Jacek Politowski