    From: Trybun <Y...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Lodgy z 1.6 84KM
    Date: Thu, 26 Dec 2013 19:28:15 +0100

    > Mam 150KM i podczas jazdy z nabitą świeżo klimą czuć jej włączenie. Co
    > prawda należy mieć wyczucie samochodu, ale to widać. Dlatego bardzo
    > mnie martwi jak to wygląda na codzień w tak małym silniczku. To co
    > mnie zdziwilo to fakt, że tu albo nikt nie ma tekiej konfiguracji,
    > albo jeżdzą z papierowymi torbami na glowie :)

    Owszem czuć tak, ale odczuwa się to tylko wtedy gdy się włączy klimę a
    silnik pracuje na luzie z 800 obr/min. Jest także w książce obsługi tego
    mojego nowego nabytku a`la 90 koni ostrzeżenie żeby nie korzystać z
    klimy w czasie długich stromych podjazdów bo silnik może się
    przegrzewać. Ale fizycznie na drodze nie sposób wyczuć że auto jest
    słabsze gdy pracuje klima.