-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
ostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neo
strada.pl.POSTED!not-for-mail
From: MadMan <m...@n...wp.pl>
Subject: Re: Lodgy z 1.6 84KM
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <l9bvfs$5li$1@node2.news.atman.pl> <4gmp7t7y3ifq$.dlg@myjk.org>
<52baa790$0$2172$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@r...power.pl>
<5...@p...pl.invalid>
<52bbf8a8$0$2177$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@r...power.pl>
<52bc172d$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
<10kh158hau53g$.dlg@rower.power.pl>
<52bc25d2$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@r...power.pl>
<52bc3964$0$2142$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Thu, 26 Dec 2013 15:35:10 +0100
Message-ID: <1eoc2duu9rltf$.dlg@rower.power.pl>
X-Face: )(:v[CxeKt9'Pf4|)SiEUo\b10OGx2?0Ere`RLs*.K(7VyA'=Xo}t6{P1s}?i)^~+OR=sPn
S8ueb}Pw0`ZlVVys-uUkH?_b?2@A7)G@hf7{$>Yj'gJG!+7p*;c.$!;ld?)=.b)`"{4X3\8*7#=NQG
GNw~:~_'
X-Licznik: 1410
Lines: 21
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.100.166
X-Trace: 1388068630 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2183 83.30.100.166:61241
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2516148
[ ukryj nagłówki ]Dnia 26 Dec 2013 14:12:52 GMT, tá´ napisał(a):
> GLE to zdaje się Caro, niby dlaczego miał lepsze osiągi niż przejściówka?
Nie wiem, niższa masa? Dane wziąłem z wiki.
>> Tak jak pisałem, 3 osoby
>> + reszta auta bagażu.
>
> 3 to nie 5 i to w śródziemnomorskim upale. Poza tym to nie były testy
> prędkości maksymalnej, bo tylko idiota by takie przeprowadzał w aucie
> przeładowanym rodziną i bagażem.
Natomiast jazda z butem w podłodze jest w takich warunkach normalna?
--
Pozdrawiam,
Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com
JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
Tlen: madman1985, GG: 2283138
Następne wpisy z tego wątku
- 26.12.13 16:13 tá´Ź
- 26.12.13 16:43 Jacek
- 26.12.13 16:53 RoMan Mandziejewicz
- 26.12.13 17:00 RoMan Mandziejewicz
- 26.12.13 17:55 MadMan
- 26.12.13 18:33 RoMan Mandziejewicz
- 26.12.13 19:27 Trybun
- 26.12.13 19:28 Trybun
- 26.12.13 19:58 Lewis
- 26.12.13 21:30 Artur Maśląg
- 26.12.13 21:45 tá´Ź
- 26.12.13 21:46 tá´Ź
- 26.12.13 22:44 Lewis
- 27.12.13 18:07 tá´Ź
- 27.12.13 18:07 tá´Ź
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
Najnowsze wątki
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-08 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-08 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-08 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-08 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-08 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=