    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Lodgy z 1.6 84KM
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 26 Dec 2013 15:34:37 +0100

    Dnia Wed, 25 Dec 2013 19:49:41 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Brak argumentów i zaczynasz personalnie jechać ?
    > A wiesz że ten opluwany przez ciebie polonez miał hamulce tarczowe
    > które nie były takie złe jak myślisz. Jeden z jego następców
    > Lanos który miał być nowocześniejszy nie był takim do końca.

    Opowieści o dobrych hamulcach w Polonezie wzięły się chyba tylko z tego że
    były pewnie lepsze niż te w Syrenie :-)

    Dopiero potem zrobiono wielkie usprawnienie tych "uwaga tarczowych"
    hamulców - tzw. hamulce Lucasa (przód tarcza, tył bębny), które jakoś tam
    hamowały.
    Wymiary tych hamulców są takie jak we Fiacie Cinquecento.

    Wiadomo że trzeba pamiętać że Polonez, to nadal był tak naprawdę sto razy
    liftingowany, ale mechanicznie nadal włoski Fiat 1500 z lat 60-tych.

    Lanos już miał tarcze większe i wentylowane - już zupełnie inna bajka.