eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLodgy z 1.6 84KMRe: Lodgy z 1.6 84KM
  • Data: 2013-12-24 23:43:35
    Temat: Re: Lodgy z 1.6 84KM
    Od: "X-Man" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message
    news:l9clv4$5fn$1@node1.news.atman.pl...
    > On 2013-12-24 15:51, Myjk wrote:
    >>> Ma ktoś? Czy Lodgy w 7 osób w ogóle się toczy z tym silnikiem? Ma się
    >>> tylko przemieścić z prędkością autostradową z A do B. Z klimą.
    >> Skoro Fabia 75KM w dwie osoby ledwo się z klimą toczyła to dopowiedz
    >> sobie jak będzie jechać klocek 7-osobowy załadowany po asfalt raptem
    >> 10KM więcej. Takie silniki to może 15 lat temu były dobre.
    > Da się je podkręcić do prawie 100KM przez zmianę software. Może więc nie
    > będzie źle. Zafira ma 115KM i ludzie uważają że jest bardzo ok.
    >> Nie wiem co masz do diesli, na autostadę auta idealne
    > Autostradę używam 2x do roku na dłuższych odcinkach. 1000x częsciej jadę kilka
    > km po mieście, ewentualnie wypad za miasto. Chciałbym jednak aby przy
    > załadowaniu 7 osób nie było sytuacji że nie podjadę pod górkę.
    >> Również nie wiem z czym masz problem przy turbinie. Chcesz kupić nowe
    >> auto, jeździsz mało, do końca żywota auta ten element wytrzyma (jeśli
    >> nie będzie katowany).
    > Śmiem wątpić, po pierwsze nie wiem czy kupie na 3 lata, może na 6. A to już
    > jest niefajnie. Po drugie mam diesla renault i turbiny padaja, i tanie nie są.

    jak kupujesz nowe z ASO to pewnie nie, regenerowana ze sprawdzonego źródła to
    koszt około 1000-1500zł na allegro turbo z 1-2 letnich rozbitków mozesz dostać
    za 500-600zł (oczywiście zależy o jakim dokładnie silniku mówimy)

    jeżeli jeździsz tyle co napisałeś to tam się prędzej zmienna geometria zapiecze
    jak samo turbo padnie ot tak z siebie, przegonić po obrotach co jakiś czas i
    będzie dobrze od 4 lata jeżdżę turbodieslami i jak słyszę te legendy o cenach
    turbin itd to smiech mnie ogarnia...


    Po trzecie mam też seicento 1.1 gdzie reakcja silnika na
    > pedał gazu jest po prostu świetna. Brakuje mi tego w moim dieslu.
    > Mam wrażenie że potrzebuje poczuć pod butem nie moment obrotowy tylko grzeczną
    > benzynkę.

    dwa lata temu do 90konnej Octavii wstawiłem większe wtryski i hybrydowe turbo
    (całe 1200zł kosztowało) oraz zrobiłem program na 165KM śmiga do dziś u mojego
    ojca bez żadnych problemów a auto ma już ponad 300kkm nalatane, chciałbym stanąć
    z tobą na światłach (ty w Seicento) to byś zobaczył czy nadal chcesz benzynę ;)
    druga kwestia to Seicento waży pewnie połowę tego co ten diesel...

    Pzdr
    Piotrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: